What readers have and do: Effects of students' verbal ability and reading time components on comprehension with and without text availability. (2011) Schroeder, Sascha Journal of educational psychology Vol. 103 Núm. 4 Pág. 877-896
- Número de citas: 4 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 3 EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
What Skills Related to the Control-of-Variables Strategy Need to Be Taught, and Who Gains Most? Vol. 115 Núm. 6 Pág. 813-835 | 2023 | Journal of educational psychology |
Peteranderl, Sonja
Edelsbrunner, Peter A.
Deiglmayr, Anne
Schumacher, Ralph
Stern, Elsbeth
|
High-achieving ninth grade students’ self-reported strategy use and its relation to strategic reading behavior Vol. 38 Núm. 4 Pág. 1571-1591 | 2023 | European journal of psychology of education |
Neuenhaus, Nora
Grobe, Felix Benjamin
Schoor, Cornelia
Artelt, Cordula
|
Autorreportes verbales en voz alta para la identificación de procesos de razonamiento en pruebas estandarizadas Vol. 35 Núm. 1 Pág. 17-30 ARTICULO | 2016 | Revista Costarricense de Psicología |
Brizuela R., Armel
Jiménez Alfaro, Karol
Pérez Rojas, Nelson
Rojas Rojas, Guaner
|
TuinLEC, un tutor inteligente para mejorar la competencia lectora Vol. 37 Núm. 1 Pág. 40-56 ARTICULO | 2014 | Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje |
Vidal-Abarca Gámez, Eduardo
Gilabert Pérez, Ramiro
Ferrer Manchón, Antonio M.
Ávila Clemente, Vicenta
Martínez Giménez, Tomás
Mañá Lloria, Amelia
Llorens Tatay, Ana Cristina
Gil Pelluch, Laura
Cerdán Otero, Raquel
Ramos Soriano, Luis
Serrano, María Angeles
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 10-Nov-2024