Examining the effects of gifted programming in mathematics and reading using the ECLS-K (2012) ARTICULO Adelson, Jill L. McCoach, D. Betsy Gavin, M. Katherine Gifted child quarterly Vol. 56 Núm. 1 Pág. 25-39
- Número de citas: 5 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 5
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Are Gifted Students Adapting Their Self-Regulated Learning Processes When Experiencing Challenging Tasks? Vol. 66 Núm. 1 Pág. 3-22 ARTICULO | 2022 | Gifted child quarterly |
Ridgley, Lisa M.
Rubenstein, Lisa Da Via
Callan, Gregory L.
|
Anti-Blackness and Racial Disproportionality in Gifted Education Vol. 88 Núm. 4 Pág. 359-380 ARTICULO | 2022 | Exceptional children |
Pearman, Francis A.
McGee, Ebony
|
Where Does Gifted Education Go From Here: Chaos or Community? Vol. 66 Núm. 2 Pág. 163-168 OTRO | 2022 | Gifted child quarterly |
Peters, Scott J.
|
Psychological Well-Being of Intellectually and Academically Gifted Students in Self-Contained and Pull-Out Gifted Programs Vol. 66 Núm. 3 Pág. 188-207 ARTICULO | 2022 | Gifted child quarterly |
Cash, Trent N.
Lin, Tzu-Jung
|
Influencia de la organización escolar en la educación de los alumnos de altas capacidades Vol. 36 Núm. 1 Pág. 151-178 ARTICULO | 2018 | Enseñanza & Teaching |
Pérez Diez, Lorenzo
Jiménez Fernández, Carmen
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 27-Aug-2024