Materials development for language learning and teaching (2012) Tomlinson, Brian Language teaching. The international abstracting journal for language teachers and applied linguistics Vol. 45 Núm. 2 Pág. 143-179
- Número de citas: 16 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas LINGUISTICA 7 FILOLOGIAS 7 EDUCACION 7 COMUNICACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 1
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Integrating Authentic Listening Materials to improve the Students’ Listening Skills in EFL Classes Vol. 15 Núm. 2 Pág. 109-116 ARTICULO | 2024 | JETT |
Sayah Lembarek, Samira
|
Teacher-Made Materials Based on Meaningful Learning to Foster Writing Skills. Vol. 25 Núm. 1 Pág. 17-30 | 2023 | Colombian Applied Linguistics |
Mosquera, Duvan
|
Unveiling American values using sitcoms Núm. 37 Pág. 89-104 ARTICULO | 2022 | Porta Linguarum |
Larrea Espinar, Ángela María
Raigón Rodríguez, Antonio
|
Análisis del Input de libros de texto para la enseñanza del inglés en Educación Primaria: Léxico frecuente, léxico emocional, y temas | 2022 | Universidad de La Rioja |
Guerra Álvarez, M Isabel
|
An LSP framework for translation and interpreting pedagogy Vol. 27 Núm. 2 Pág. 140-156 ARTICULO | 2021 | LFE |
Cerezo Herrero, Enrique
Schmidhofer, Astrid
Koletnik, Melita
|
Enseñanza basada en datos Vol. 50 Núm. 2 Pág. 585-592 ARTICULO | 2021 | Aula abierta |
Krajka, Jaroslaw
|
La presencia de la cultura en los libros de texto Núm. 84 Pág. 113-122 ARTICULO | 2020 | Círculo de lingüística aplicada a la comunicación |
Larrea Espinar, Ángela María
Raigón Rodríguez, Antonio
|
Coursebook Dependency in Secondary and Tertiary-Level EFL Teachers Vol. 26 Núm. 1 Pág. 81-105 | 2019 | HOW |
Ozen Tosun, Ozlem
Cinkara, Emrah
|
Using Critical Media Literacy to support English Language Teaching and Practice Vol. 1 Núm. 1 Pág. 11 | 2019 | H2D - Revista de Humanidades Digitais |
Westman, Peter
|
Evaluating Contextualized Content and Language Integrated Learning Materials at Tertiary Level Vol. 11 Núm. 2 Pág. 236-274 | 2018 | Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning |
Yang, Wenhsien
|
Translation is not Enough - the Need for Pedagogical Adaptation in CLIL Textbook Development Núm. 27 Pág. 35-46 ARTICULO | 2017 | Porta Linguarum |
Czura, Anna
|
Diarios escritos y virtuales de diálogo-reflexión Vol. 8 Núm. 1 Pág. 144-172 ARTICULO | 2017 | Voces y Silencios |
Corsi García, Luisa Josefa
|
Towards the validation of a scale for measuring the load of form focus and meaning focus of textbook activities in foreign language teaching Vol. 15 Núm. 1 Pág. 129-149 ARTICULO | 2016 | RAEL |
Criado, Raquel
|
Understanding the Role of Teaching Materials in a Beginners’ Level English as a Foreign Language Course Vol. 18 Núm. 2 Pág. 125-137 ARTICULO | 2016 | Profile |
Cruz Rondón, Elio Jesús
Velasco Vera, Leidy Fernanda
|
La acomodación lingüística en contextos profesionales turísticos. Un enfoque didáctico basado en los testimonios de turistas Núm. 30 Pág. 181-202 ARTICULO | 2015 | Ibérica |
Goethals, Patrick
|
La acomodación lingüística en contextos profesionales turísticos. Un enfoque didáctico basado en los testimonios de turistas Núm. 28 Pág. 181-202 ARTICULO | 2014 | Ibérica |
Goethals, Patrick
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 13-Oct-2024