Materials development for language learning and teaching (2012) Tomlinson, Brian Language teaching. The international abstracting journal for language teachers and applied linguistics Vol. 45 Núm. 2 Pág. 143-179

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Integrating Authentic Listening Materials to improve the Students’ Listening Skills in EFL Classes
Integrating Authentic Listening Materials to improve the Students’ Listening Skills in EFL Classes Vol. 15 Núm. 2 Pág. 109-116 ARTICULO
2024 JETT
Sayah Lembarek, Samira
Teacher-Made Materials Based on Meaningful Learning to Foster Writing Skills.
Teacher-Made Materials Based on Meaningful Learning to Foster Writing Skills. Vol. 25 Núm. 1 Pág. 17-30
2023 Colombian Applied Linguistics
Mosquera, Duvan
Unveiling American values using sitcoms
Unveiling American values using sitcoms Núm. 37 Pág. 89-104 ARTICULO
2022 Porta Linguarum
Larrea Espinar, Ángela María Raigón Rodríguez, Antonio
Análisis del Input de libros de texto para la enseñanza del inglés en Educación Primaria: Léxico frecuente, léxico emocional, y temas
Análisis del Input de libros de texto para la enseñanza del inglés en Educación Primaria: Léxico frecuente, léxico emocional, y temas
2022 Universidad de La Rioja
Guerra Álvarez, M Isabel
An LSP framework for translation and interpreting pedagogy
An LSP framework for translation and interpreting pedagogy Vol. 27 Núm. 2 Pág. 140-156 ARTICULO
2021 LFE
Cerezo Herrero, Enrique Schmidhofer, Astrid Koletnik, Melita
Enseñanza basada en datos
Enseñanza basada en datos Vol. 50 Núm. 2 Pág. 585-592 ARTICULO
2021 Aula abierta
Krajka, Jaroslaw
La presencia de la cultura en los libros de texto
La presencia de la cultura en los libros de texto Núm. 84 Pág. 113-122 ARTICULO
2020 Círculo de lingüística aplicada a la comunicación
Larrea Espinar, Ángela María Raigón Rodríguez, Antonio
Coursebook Dependency in Secondary and Tertiary-Level EFL Teachers
Coursebook Dependency in Secondary and Tertiary-Level EFL Teachers Vol. 26 Núm. 1 Pág. 81-105
2019 HOW
Ozen Tosun, Ozlem Cinkara, Emrah
Using Critical Media Literacy to support English Language Teaching and Practice
Using Critical Media Literacy to support English Language Teaching and Practice Vol. 1 Núm. 1 Pág. 11
2019 H2D - Revista de Humanidades Digitais
Westman, Peter
Evaluating Contextualized Content and Language Integrated Learning Materials at Tertiary Level
Evaluating Contextualized Content and Language Integrated Learning Materials at Tertiary Level Vol. 11 Núm. 2 Pág. 236-274
2018 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
Yang, Wenhsien
Translation is not Enough - the Need for Pedagogical Adaptation in CLIL Textbook Development
Translation is not Enough - the Need for Pedagogical Adaptation in CLIL Textbook Development Núm. 27 Pág. 35-46 ARTICULO
2017 Porta Linguarum
Czura, Anna
Diarios escritos y virtuales de diálogo-reflexión
Diarios escritos y virtuales de diálogo-reflexión Vol. 8 Núm. 1 Pág. 144-172 ARTICULO
2017 Voces y Silencios
Corsi García, Luisa Josefa
Towards the validation of a scale for measuring the load of form focus and meaning focus of textbook activities in foreign language teaching
Towards the validation of a scale for measuring the load of form focus and meaning focus of textbook activities in foreign language teaching Vol. 15 Núm. 1 Pág. 129-149 ARTICULO
2016 RAEL
Criado, Raquel
Understanding the Role of Teaching Materials in a Beginners’ Level English as a Foreign Language Course
Understanding the Role of Teaching Materials in a Beginners’ Level English as a Foreign Language Course Vol. 18 Núm. 2 Pág. 125-137 ARTICULO
2016 Profile
Cruz Rondón, Elio Jesús Velasco Vera, Leidy Fernanda
La acomodación lingüística en contextos profesionales turísticos. Un enfoque didáctico basado en los testimonios de turistas
La acomodación lingüística en contextos profesionales turísticos. Un enfoque didáctico basado en los testimonios de turistas Núm. 30 Pág. 181-202 ARTICULO
2015 Ibérica
Goethals, Patrick
La acomodación lingüística en contextos profesionales turísticos. Un enfoque didáctico basado en los testimonios de turistas
La acomodación lingüística en contextos profesionales turísticos. Un enfoque didáctico basado en los testimonios de turistas Núm. 28 Pág. 181-202 ARTICULO
2014 Ibérica
Goethals, Patrick

* Último cálculo de métricas Dialnet: 13-Oct-2024