Teacher Control and Affiliation: Do Students and Teachers Agree? (2011) Brekelmans, Mieke Brok, Perry den Wubbels, Theo Journal of Classroom Interaction Vol. 46 Núm. 1 Pág. 17-26

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Spanish validation of the Questionnaire on Teacher Interaction in the upper grades of primary education (QTI-P) and how this interaction influences academic performance
Spanish validation of the Questionnaire on Teacher Interaction in the upper grades of primary education (QTI-P) and how this interaction influences academic performance Vol. 37 Núm. 1 Pág. 101-113 ARTICULO
2021 Anales de psicología
García Bacete, Francisco Juan Rosel Remírez, Jesús Fermín
Una nueva mirada a la formación en eficacia docente de Gordon (TET)
Una nueva mirada a la formación en eficacia docente de Gordon (TET) Vol. 11 Núm. 31 Pág. 693-716 ARTICULO
2013 Electronic journal of research in educational psychology
Talvio, Markus Lonka, Kirsti Komulainen, Erkki Kuusela, Marjo Lintunen, Taru

* Último cálculo de métricas Dialnet: 03-Nov-2024