Estructura organizativa e imagen promocional del Camino de Santiago (2010) ARTICULO Álvarez-Sousa, Antonio Gomis Rodríguez, Alfonso Gallego Valiña, Miguel Angel Rotur. revista de ocio y turismo Vol. 3 Núm. 1 Pág. 11-38

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
O Camiño de Santiago e o Xacobeo como fenómenos polisémicos: reflexións a través do estudo da súa imaxe mediática
O Camiño de Santiago e o Xacobeo como fenómenos polisémicos: reflexións a través do estudo da súa imaxe mediática Vol. 30 Núm. 3 Pág. 21-41 ARTICULO
2021 Revista galega de economía
Caamaño-Franco, Íria Andrade, María
El impacto de la prensa en el marketing de destino
El impacto de la prensa en el marketing de destino Vol. 25 Núm. 1 Pág. 81-96 ARTICULO
2021 Redmarka
Mosquera Leal, María Galindo Arranz, Fermín
Los impactos del turismo en el Camino de Santiago Francés
Los impactos del turismo en el Camino de Santiago Francés Vol. 5 Núm. 1 Pág. 62-73 ARTICULO
2017 Methaodos. revista de ciencias sociales
Martín Duque, Clara
A influência das fontes de informação na escolha dos turistas acadêmicos: o caso de Santiago de Compostela.
A influência das fontes de informação na escolha dos turistas acadêmicos: o caso de Santiago de Compostela. Núm. 14 Pág. 130-153 ARTICULO
2017 Investigaciones Turísticas
Rodrigues Soares, Jakson Renner Gabriel, Larissa Paola Macêdo Castro Sánchez Fernández, María Dolores
Image of Camino de Santiago
Image of Camino de Santiago Vol. 12 Núm. 2 Pág. 38-46
2016 Tourism & Management Studies
Andrade, María Caamaño-Franco, Íria
Naruhito y el efecto llamada del Camino de Santiago en Japón
Naruhito y el efecto llamada del Camino de Santiago en Japón Vol. 2 Núm. 13 Pág. 67-89 ARTICULO
2013 Sphera publica
Baamonde Silva, Xosé Manuel

* Último cálculo de métricas Dialnet: 23-Jun-2024