Longitudinal relationships of levels of language in writing and between writing and reading in grades 1 to 7. (2010) Abbott, Robert D. Berninger, Virginia W. Fayol, Michel Journal of educational psychology Vol. 102 Núm. 2 Pág. 281-298
- Número de citas: 9 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 5 EDUCACION 4 FILOLOGIAS 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 1
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
The Effectiveness of Diverse Designs of Chinese Stem-Deriving Instruction for Chinese Children With Dyslexia Vol. 90 Núm. 3 Pág. 295-312 | 2024 | Exceptional children |
Chih Wang, Li
Liu, Duo
Hsiu Lin, He
Kien Hoa Chung, Kevin
Xu, Zhengye
|
Invarianza longitudinal del IPAE en escolares españoles de primer curso de primaria Vol. 23 Núm. 1 Pág. 12-26 RESENA_BIBLIOGRAFICA | 2023 | Revista Evaluar |
Jiménez González, Juan Eugenio
García Miranda, Eduardo
|
Peer feedback and its impact in the writing process of International Baccalaureate students in a public institution Vol. 1 Núm. 2 Pág. 26-39 | 2023 | YUYAY |
Vélez Palacios, Angélica Alexandra
Ramirez Avila, Maria Rossana
|
Vocabulary depth and its contribution to text quality in the early years of primary school Vol. 44 Núm. 1 Pág. 82-116 ARTICULO | 2021 | Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje |
Alonso-Cortés Fradejas, María Dolores
López Aguado, Mercedes
Llamazares Prieto, Teresa
|
The cognitive profile and text-based traits of struggling writers Vol. 44 Núm. 1 Pág. 219-253 ARTICULO | 2021 | Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje |
Pascual, Mariona
Salas, Naymé
|
An explicit multicomponent alphabet writing instruction program in grade 1 to improve writing skills Vol. 35 Núm. 2 Pág. 333-355 ARTICULO | 2020 | European journal of psychology of education |
Lavoie, Natalie
Morin, Marie-France
Coallier, Mélissa
Alamargot, Denis
|
Handwriting, spelling, and narrative competence in the fictional stories of Italian primary-school children Vol. 33 Núm. 2 Pág. 277-293 ARTICULO | 2018 | European journal of psychology of education |
Longobardi, Emiddia
Spataro, Pietro
Pizzicannella, Emiliano
|
Análisis de los errores en la lectura y en el lenguaje escrito en niños de Educación Primaria Vol. 15 Núm. 1 Pág. 97-113 ARTICULO | 2016 | Ocnos |
Londoño Muñoz, Natalia
Jiménez Jiménez, Sebastián
González Alexander, Diana Catalina
Soloviova, Yulia V.
|
Facilitación del conocimiento alfabético en preescolar a través del entrenamiento en codificación, grafomotricidad y lectura. Vol. 24 Núm. 4 Pág. 573-580 ARTICULO | 2012 | Psicothema |
Alfonso Gil, Sonia
Deaño Deaño, Manuel
Almeida, Leandro S.
Conde Rodríguez, Ángeles
García Señorán, María del Mar
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 28-Jul-2024