Longitudinal relationships of levels of language in writing and between writing and reading in grades 1 to 7. (2010) Abbott, Robert D. Berninger, Virginia W. Fayol, Michel Journal of educational psychology Vol. 102 Núm. 2 Pág. 281-298

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
The Effectiveness of Diverse Designs of Chinese Stem-Deriving Instruction for Chinese Children With Dyslexia
The Effectiveness of Diverse Designs of Chinese Stem-Deriving Instruction for Chinese Children With Dyslexia Vol. 90 Núm. 3 Pág. 295-312
2024 Exceptional children
Chih Wang, Li Liu, Duo Hsiu Lin, He Kien Hoa Chung, Kevin Xu, Zhengye
Invarianza longitudinal del IPAE en escolares españoles de primer curso de primaria
Invarianza longitudinal del IPAE en escolares españoles de primer curso de primaria Vol. 23 Núm. 1 Pág. 12-26 RESENA_BIBLIOGRAFICA
2023 Revista Evaluar
Jiménez González, Juan Eugenio García Miranda, Eduardo
Peer feedback and its impact in the writing process of International Baccalaureate students in a public institution
Peer feedback and its impact in the writing process of International Baccalaureate students in a public institution Vol. 1 Núm. 2 Pág. 26-39
2023 YUYAY
Vélez Palacios, Angélica Alexandra Ramirez Avila, Maria Rossana
Vocabulary depth and its contribution to text quality in the early years of primary school
Vocabulary depth and its contribution to text quality in the early years of primary school Vol. 44 Núm. 1 Pág. 82-116 ARTICULO
2021 Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje
Alonso-Cortés Fradejas, María Dolores López Aguado, Mercedes Llamazares Prieto, Teresa
The cognitive profile and text-based traits of struggling writers
The cognitive profile and text-based traits of struggling writers Vol. 44 Núm. 1 Pág. 219-253 ARTICULO
2021 Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje
Pascual, Mariona Salas, Naymé
An explicit multicomponent alphabet writing instruction program in grade 1 to improve writing skills
An explicit multicomponent alphabet writing instruction program in grade 1 to improve writing skills Vol. 35 Núm. 2 Pág. 333-355 ARTICULO
2020 European journal of psychology of education
Lavoie, Natalie Morin, Marie-France Coallier, Mélissa Alamargot, Denis
Handwriting, spelling, and narrative competence in the fictional stories of Italian primary-school children
Handwriting, spelling, and narrative competence in the fictional stories of Italian primary-school children Vol. 33 Núm. 2 Pág. 277-293 ARTICULO
2018 European journal of psychology of education
Longobardi, Emiddia Spataro, Pietro Pizzicannella, Emiliano
Análisis de los errores en la lectura y en el lenguaje escrito en niños de Educación Primaria
Análisis de los errores en la lectura y en el lenguaje escrito en niños de Educación Primaria Vol. 15 Núm. 1 Pág. 97-113 ARTICULO
2016 Ocnos
Londoño Muñoz, Natalia Jiménez Jiménez, Sebastián González Alexander, Diana Catalina Soloviova, Yulia V.
Facilitación del conocimiento alfabético en preescolar a través del entrenamiento en codificación, grafomotricidad y lectura.
Facilitación del conocimiento alfabético en preescolar a través del entrenamiento en codificación, grafomotricidad y lectura. Vol. 24 Núm. 4 Pág. 573-580 ARTICULO
2012 Psicothema
Alfonso Gil, Sonia Deaño Deaño, Manuel Almeida, Leandro S. Conde Rodríguez, Ángeles García Señorán, María del Mar

* Último cálculo de métricas Dialnet: 28-Jul-2024