Buts d'accomplissement, stratégies d'étude, et motivation intrinsèque (2005) Darnon, Céline Butera, Fabrizio Année psychologique Vol. 105 Núm. 1 Pág. 105-131

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
La dimensión competitiva del optimismo comparativo
La dimensión competitiva del optimismo comparativo Vol. 34 Núm. 1 Pág. 58-85 ARTICULO
2019 International Journal of Social Psychology, Revista de Psicología Social
Krzeminski, Aurélie Milhabet, Isabelle Priolo, Daniel
Who benefits from mastery-approach and performance-approach goals in college? Students’ social class as a moderator of the link between goals and grade
Who benefits from mastery-approach and performance-approach goals in college? Students’ social class as a moderator of the link between goals and grade Vol. 33 Núm. 4 Pág. 713-726 ARTICULO
2018 European journal of psychology of education
Darnon, Céline Jury, Mickaël Aelenei, Cristina

* Último cálculo de métricas Dialnet: 12-Jun-2024