Socioeconomic status effects on using the Naglieri Nonverbal Ability Test (NNAT) to identify the gifted/talented. (2010) Carman, Carol A. Taylor, Debra K. Gifted child quarterly Vol. 54 Núm. 2 Pág. 75-84
- Número de citas: 2 (50.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 2
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
A Meta-Analytic Evaluation of Naglieri Nonverbal Ability Test Vol. 65 Núm. 3 Pág. 199-219 ARTICULO | 2021 | Gifted child quarterly |
Lee, Hyeseong
Karakis, Nesibe
Akce, Bekir Olcay
Tuzgen, Abdullah Azzam
Karami, Sareh
Gentry, Marcia
Maeda, Yukiko
|
Differences in using the Cognitive Abilities Test (CogAT) 7 Nonverbal Battery Versus the Naglieri Nonverbal Ability Test (NNAT) 2 to identify the Gifted/Talented Vol. 64 Núm. 3 Pág. 171-191 ARTICULO | 2020 | Gifted child quarterly |
Carman, Carol A.
Walther, Christine A. P.
Bartsch, Robert A.
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 13-Oct-2024