Some factors underlying mathematical performance: The role of visuospatial working memory and non-verbal intelligence (2008) Kyttälä, Minna Letho, Juhani E. European journal of psychology of education Vol. 23 Núm. 1 Pág. 77-94

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Quelques assises pour valoriser le développement des connaissances spatiales à l’école primaire
Quelques assises pour valoriser le développement des connaissances spatiales à l’école primaire Vol. 40 Núm. 2 Pág. 135-178 ARTICULO
2020 Recherches en didactique des mathématiques
Marchand, Patricia
Contribución de los Componentes de la Memoria de Trabajo a la Eficiencia en Aritmética Básica Durante la Edad Escolar
Contribución de los Componentes de la Memoria de Trabajo a la Eficiencia en Aritmética Básica Durante la Edad Escolar Vol. 26 Núm. 2 Pág. 2
2017 Psykhe
Castro Cañizares, Danilka Amor Diaz, Valeska Gómez, David Maximiliano Dartnell, Pablo
Funcionamiento ejecutivo y rendimiento matemático
Funcionamiento ejecutivo y rendimiento matemático Vol. 1 Núm. 1 Pág. 323-332 ARTICULO
2016 International Journal of Developmental and Educational Psychology
Mercader Ruiz, Jessica Pinto Tena, Vicente Miranda Casas, Ana Siegenthaler Hierro, Rebeca Presentación Herrero, María Jesús Badenes Gasset, Ana
Math skills and executive functioning in preschool
Math skills and executive functioning in preschool Vol. 20 Núm. 1 Pág. 65-82 ARTICULO
2015 Revista de psicodidáctica
Presentación Herrero, María Jesús Siegenthaler Hierro, R. Pinto Tena, Vicente Mercader Ruiz, Jessica Miranda Casas, Ana
Memoria de trabajo en niños de educación infantil con y sin bajo rendimiento matemático
Memoria de trabajo en niños de educación infantil con y sin bajo rendimiento matemático Vol. 3 Núm. 1 Pág. 233-244 ARTICULO
2014 International Journal of Developmental and Educational Psychology
Presentación Herrero, María Jesús Siegenthaler Hierro, Rebeca Pinto Tena, Vicente Mercader Ruiz, Jessica Colomer Diago, Carla Fernández Andrés, María Inmaculada Sanchiz, M. L. Miranda Casas, Ana
A study on the relationship between students’ cognitive style and Mathematical word and procedural problem solving while controlling for students’ intelligent quotient and math anxiety
A study on the relationship between students’ cognitive style and Mathematical word and procedural problem solving while controlling for students’ intelligent quotient and math anxiety Vol. 1 Núm. 1 Pág. 59-73 ARTICULO
2013 European Journal of Child Development, Education and Psychopathology
Azari, Safoura Radmehr, Farzad Mohajer, Masoome Alamolhodaei, Hassan
A study on the relationship between students’ cognitive style and Mathematical word and procedural problem solving while controlling for students’ intelligent quotient and math anxiety
A study on the relationship between students’ cognitive style and Mathematical word and procedural problem solving while controlling for students’ intelligent quotient and math anxiety Vol. 1 Núm. 2 Pág. 59-73 ARTICULO
2013 European Journal of Child Development, Education and Psychopathology
Azari, Safoura Radmehr, Farzad Mohajer, Masoome Alamolhodaei, Hasan
Encyclopedic Memory
Encyclopedic Memory Vol. 2 Núm. 1 Pág. 56-80 ARTICULO
2013 International Journal of Educational Psychology
Lieury, Alain Lorant-Royer, Sonia
Inhibitory processes, working memory, phonological awareness, naming speed, and early arithmetic achievement
Inhibitory processes, working memory, phonological awareness, naming speed, and early arithmetic achievement Vol. 14 Núm. 2 Pág. 580-588 ARTICULO
2011 The Spanish Journal of Psychology
Navarro Guzmán, José Ignacio Ruiz Cagigas, Gonzalo Marchena Consejero, Esperanza Aguilar Parra, José Manuel Alcalde Cuevas, Concepción Menacho Jiménez, Inmaculada

* Último cálculo de métricas Dialnet: 08-Sep-2024