Engagement in self-regulated deep learning of successful immigrant and non-immigrant students in inner city schools (2008) Blom, Sarah Severiens, Sabine European journal of psychology of education Vol. 23 Núm. 1 Pág. 41-58

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Cognitive engagement in self-regulated learning: an integrative model
Cognitive engagement in self-regulated learning: an integrative model Vol. 37 Núm. 3 Pág. 833-852 ARTICULO
2022 European journal of psychology of education
Li, Shan Lajoie, Susanne P.
Alumnos inmigrantes latinos en España
Alumnos inmigrantes latinos en España Vol. 12 Núm. 34 Pág. 803-834 ARTICULO
2014 Electronic journal of research in educational psychology
Cedeño, Luis F. Martínez Arias, María del Rosario Bueno Álvarez, José Antonio

* Último cálculo de métricas Dialnet: 25-Aug-2024