Two decades of research on teacher¿student relationships in class (2005) Wubbels, Theo Brekelmans, Mieke International journal of educational research Núm. 1 Pág. 6-24

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
La relación docente-estudiante a través del contenido multimedia audiovisual y las redes sociales
La relación docente-estudiante a través del contenido multimedia audiovisual y las redes sociales Vol. 15 Núm. 19 Pág. 97-120 ARTICULO
2023 Revista peruana de Investigación Educativa
Camacho Weberbauer, Manolo Levi Velásquez, Carla Cárdenas Olaya, Edward Mitchell Santos Cubas, Fernando
Students’ citizenship competencies
Students’ citizenship competencies Vol. 50 Núm. 1 Pág. 125-155
2022 Theory and research in social education
Sincer, Işıl Volman, Monique L. L. van der Veen, I. Severiens, Sabine
Social citizenship competences at the end of primary school
Social citizenship competences at the end of primary school Vol. 50 Núm. 2 Pág. 297-326 ARTICULO
2022 Theory and research in social education
De Schaepmeester, Lisa Van Braak, Johan Aesaert, Koen
Spanish validation of the Questionnaire on Teacher Interaction in the upper grades of primary education (QTI-P) and how this interaction influences academic performance
Spanish validation of the Questionnaire on Teacher Interaction in the upper grades of primary education (QTI-P) and how this interaction influences academic performance Vol. 37 Núm. 1 Pág. 101-113 ARTICULO
2021 Anales de psicología
García Bacete, Francisco Juan Rosel Remírez, Jesús Fermín
Profil enseignant et compétences psychosociales des élèves
Profil enseignant et compétences psychosociales des élèves Núm. 211 Pág. 87-101 ARTICULO
2021 Revue française de pédagogie
Morlaix, Sophie Tavant, Denis
Effect of Key2Teach on Dutch teachers’ relationships with students with externalizing problem behavior
Effect of Key2Teach on Dutch teachers’ relationships with students with externalizing problem behavior Vol. 35 Núm. 1 Pág. 111-135 ARTICULO
2020 European journal of psychology of education
Hoogendijk, Kirsten Holland, Judith G. Tick, Nouchka T. Hofman, Adriaan W.H. Severiens, Sabine Vuijk, Patricia Maras, Athanasios Veen, Dolf Van
Justiça e desonestidade acadêmica
Justiça e desonestidade acadêmica Vol. 17 Núm. 44 Pág. 71-86
2020 Revista Contemporânea de Contabilidade
Santos, Débora Avelino, Bruna Camargos Cunha, Jacqueline Veneroso Alves da Douglas Colauto, Romualdo
L’activité d’une enseignante de 6e SEGPA lors des trajets reliant le collège et l’installation sportive
L’activité d’une enseignante de 6e SEGPA lors des trajets reliant le collège et l’installation sportive Núm. 208 Pág. 65-81 ARTICULO
2020 Revue française de pédagogie
Petiot, Oriane
Formación del profesorado
Formación del profesorado Vol. 24 Núm. 82 Pág. 853-869 ARTICULO
2019 Revista mexicana de investigación educativa
Laudadío, Julieta Mazzitelli, Claudia Alejandra
The student-teacher relationship in the one-to-one computing classroom
The student-teacher relationship in the one-to-one computing classroom Vol. 11 Núm. 1 Pág. 37-65 ARTICULO
2018 Páginas de educación
Hershkovitz, Arnon
Teacher-Student Relationships, Social and Emotional Skills, and Emotional and Behavioural Difficulties
Teacher-Student Relationships, Social and Emotional Skills, and Emotional and Behavioural Difficulties Vol. 4 Núm. 1 Pág. 84-108 ARTICULO
2015 International Journal of Educational Psychology
Poulou, Maria
English teachers' self-efficacy beliefs and students learning approaches
English teachers' self-efficacy beliefs and students learning approaches Vol. 4 Núm. 3 Pág. 305-328 ARTICULO
2015 International Journal of Educational Psychology
Mazlum, Farhad Cheraghi, Fereshteh Dasta, Mahdi
Las relaciones del profesorado con el alumnado en aulas del ciclo inicial de educación primaria. Adaptación del Questionnaire on Teacher Interaction-Early Primary (QTI-EP)
Las relaciones del profesorado con el alumnado en aulas del ciclo inicial de educación primaria. Adaptación del Questionnaire on Teacher Interaction-Early Primary (QTI-EP) Vol. 19 Núm. 1 Pág. 211-231 ARTICULO
2014 Revista de psicodidáctica
García Bacete, Francisco Juan Ferrá Coll, Patrícia Monjas Casares, María Inés Marande Perrin, Ghislaine
The Students Perceptions of School Success Promoting Strategies Inventory (SPSI)
The Students Perceptions of School Success Promoting Strategies Inventory (SPSI) Núm. 17 Pág. 1-14 ARTICULO
2014 The Spanish Journal of Psychology
Moreira, Paulo A.S. Oliveira, Joao Tiago Dias, Paulo César Machado Vaz, Filipa Torres-Oliveira, Isabel
La imagen que el profesor tiene de los alumnos y la aceptación de los alumnos por sus iguales en primero de primaria
La imagen que el profesor tiene de los alumnos y la aceptación de los alumnos por sus iguales en primero de primaria Núm. 69 Pág. 42
2011 Quaderns digitals
García Bacete, Francisco Juan Marande Perrin, Ghislaine Mora Navarro, Greta Milián Rojas, Inés Torres Carrillo, Ofelia Sanchiz Ruiz, María Luisa Rubio Barreda, Andrea Gomis Bru, Cristina Ramón Tortajada, Amparo Martín, Ana

* Último cálculo de métricas Dialnet: 04-Nov-2024