Comparing dropouts and persistence in e-learning courses (2007) Levy, Yair Computers and education. An international journal Núm. 2 Pág. 185-204

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Student dropout as a never-ending evergreen phenomenon of online distance education
Student dropout as a never-ending evergreen phenomenon of online distance education Vol. 13 Núm. 5 Pág. 906-918 ARTICULO
2023 EJIHPE
Elibol, Sevgi Bozkurt, Aras
Using a serious game for English phonetics and pronunciation training
Using a serious game for English phonetics and pronunciation training Pág. 109-130
2023 Current trends on digital technologies and gaming for language teaching and linguistics
Gómez González, María Angeles Fragueiro Agrelo, Anxel Lago Ferreiro, Alfonso
Online Learning in Times of COVID-19 With Engineering Students From Marginalized Rural Areas in Mexico
Online Learning in Times of COVID-19 With Engineering Students From Marginalized Rural Areas in Mexico Vol. 17 Núm. 4 Pág. 325-332 ARTICULO
2022 Revista Iberoamericana de Tecnologías del Aprendizaje
Yuritzi Amador Rodríguez, Karla Álvarez Rodríguez, Francisco Flores Benítez, Silvia Valera Montero, Luis Lorenzo Perales Segovia, Catarino Silos Espino, Héctor
Explaining persistence in online courses in higher education
Explaining persistence in online courses in higher education Núm. 18 Pág. 12 ARTICULO
2021 International Journal of Educational Technology in Higher Education
Lakhal, Sawsen Khechine, Hager Mukamurera, Joséphine
Formation of cognitive activity of technical university students using elements of blended learning in the study of quantum physics
Formation of cognitive activity of technical university students using elements of blended learning in the study of quantum physics Vol. 14 Núm. 33 Pág. 18 ARTICULO
2021 Revista Tempos e Espaços em Educação
Denisova, Diana Arkad`evna Levanova, Natalia Gennadyevna Evgrafova, Irina Vladimirovna Verkhovod, Alexander Sergeyevich
Early Prediction of Dropout and Final Exam Performance in an Online Statistics Course
Early Prediction of Dropout and Final Exam Performance in an Online Statistics Course Vol. 15 Núm. 2 Pág. 86-94 ARTICULO
2020 Revista Iberoamericana de Tecnologías del Aprendizaje
Figueroa Cañas, Josep Sancho Vinuesa, Teresa
Open Education Faculty and Distance Education Students’ Dropout Reasons
Open Education Faculty and Distance Education Students’ Dropout Reasons Vol. 12 Núm. 1 Pág. 7-25 ARTICULO
2020 Open Praxis
Gündüz, Münevver Karaman, Selçuk
El problema del abandono en estudios a distancia
El problema del abandono en estudios a distancia Vol. 22 Núm. 1 Pág. 245-270 ARTICULO
2019 RIED
García Aretio, Lorenzo
The roles of academic engagement and digital readiness in students’ achievements in university e-learning environments
The roles of academic engagement and digital readiness in students’ achievements in university e-learning environments Núm. 16 Pág. 23 ARTICULO
2019 International Journal of Educational Technology in Higher Education
Kim, Hye Jeong Hong, Ah Jeong Song, Hae-Deok
Does e-learning service quality influence e-learning student satisfaction and loyalty?
Does e-learning service quality influence e-learning student satisfaction and loyalty? Núm. 16 Pág. 39 ARTICULO
2019 International Journal of Educational Technology in Higher Education
Pham, Long Limbu, Yam B. Bui, Trung Nguyen, Hien Tran Pham, Huong T.
Modelo de la aceptación de evaluaciones en línea de matemáticas
Modelo de la aceptación de evaluaciones en línea de matemáticas Vol. 8 Núm. 16 Pág. 165-193 ARTICULO
2018 Revista Iberoamericana para la Investigación y el Desarrollo Educativo
Acosta Gonzaga, Elizabeth Ramírez, Aldo I. Álvarez Cedillo, Jesús Antonio Rivera González, Igor Rivera González, Gibran
Sucesso e evasão em cursos de especialização a distância
Sucesso e evasão em cursos de especialização a distância Vol. 3 Núm. 2 Pág. 77-93
2017 Laplage em revista
Garbe, Gisele Grinevicius Ramos, Monica Parente Sigulem, Daniel
Comparação entre as características e percepções de alunos em curso e dos evadidos de um curso técnico a distância do IF Fluminense
Comparação entre as características e percepções de alunos em curso e dos evadidos de um curso técnico a distância do IF Fluminense Vol. 14 Núm. 3 Pág. 470-495 ARTICULO
2014 Revista EDaPECI
Grossi, Marcia Gorett Ribeiro Nunes, Renata Cristina
Un estudio del e-learning para adultos en educación universitaria a distancia
Un estudio del e-learning para adultos en educación universitaria a distancia Vol. 16 Núm. 2 Pág. 33-57 ARTICULO
2013 RIED
Herrador Alcaide, Teresa Carmen Hernández Solís, Montserrat
Implantación de recursos didácticos digitales en asignaturas de Organización de Empresas
Implantación de recursos didácticos digitales en asignaturas de Organización de Empresas Núm. 10 Pág. 85-91 ARTICULO
2013 @tic. revista d'innovació educativa
Núñez Carballosa, Ana Bernardo Vilamitjana, Mercé Guitart Tarrés, Laura Miravitlles Matamoros, Paloma Achcaoucaou Iallouchen, Fariza
La lectura en la web 2.0. Estudio de caso: los blogs en el 'Reto Delirium'
La lectura en la web 2.0. Estudio de caso: los blogs en el 'Reto Delirium' Núm. 10 Pág. 75-84 ARTICULO
2013 @tic. revista d'innovació educativa
Sánchez García, Sandra Lluch Crespo, Gemma del Río Toledo, Tatiana

* Último cálculo de métricas Dialnet: 10-Nov-2024