Comparing dropouts and persistence in e-learning courses (2007) Levy, Yair Computers and education. An international journal Núm. 2 Pág. 185-204
- Número de citas: 16 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 15 PSICOLOGIA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Student dropout as a never-ending evergreen phenomenon of online distance education Vol. 13 Núm. 5 Pág. 906-918 ARTICULO | 2023 | EJIHPE |
Elibol, Sevgi
Bozkurt, Aras
|
Using a serious game for English phonetics and pronunciation training Pág. 109-130 | 2023 | Current trends on digital technologies and gaming for language teaching and linguistics |
Gómez González, María Angeles
Fragueiro Agrelo, Anxel
Lago Ferreiro, Alfonso
|
Online Learning in Times of COVID-19 With Engineering Students From Marginalized Rural Areas in Mexico Vol. 17 Núm. 4 Pág. 325-332 ARTICULO | 2022 | Revista Iberoamericana de Tecnologías del Aprendizaje |
Yuritzi Amador Rodríguez, Karla
Álvarez Rodríguez, Francisco
Flores Benítez, Silvia
Valera Montero, Luis Lorenzo
Perales Segovia, Catarino
Silos Espino, Héctor
|
Explaining persistence in online courses in higher education Núm. 18 Pág. 12 ARTICULO | 2021 | International Journal of Educational Technology in Higher Education |
Lakhal, Sawsen
Khechine, Hager
Mukamurera, Joséphine
|
Formation of cognitive activity of technical university students using elements of blended learning in the study of quantum physics Vol. 14 Núm. 33 Pág. 18 ARTICULO | 2021 | Revista Tempos e Espaços em Educação |
Denisova, Diana Arkad`evna
Levanova, Natalia Gennadyevna
Evgrafova, Irina Vladimirovna
Verkhovod, Alexander Sergeyevich
|
Early Prediction of Dropout and Final Exam Performance in an Online Statistics Course Vol. 15 Núm. 2 Pág. 86-94 ARTICULO | 2020 | Revista Iberoamericana de Tecnologías del Aprendizaje |
Figueroa Cañas, Josep
Sancho Vinuesa, Teresa
|
Open Education Faculty and Distance Education Students’ Dropout Reasons Vol. 12 Núm. 1 Pág. 7-25 ARTICULO | 2020 | Open Praxis |
Gündüz, Münevver
Karaman, Selçuk
|
El problema del abandono en estudios a distancia Vol. 22 Núm. 1 Pág. 245-270 ARTICULO | 2019 | RIED |
García Aretio, Lorenzo
|
The roles of academic engagement and digital readiness in students’ achievements in university e-learning environments Núm. 16 Pág. 23 ARTICULO | 2019 | International Journal of Educational Technology in Higher Education |
Kim, Hye Jeong
Hong, Ah Jeong
Song, Hae-Deok
|
Does e-learning service quality influence e-learning student satisfaction and loyalty? Núm. 16 Pág. 39 ARTICULO | 2019 | International Journal of Educational Technology in Higher Education |
Pham, Long
Limbu, Yam B.
Bui, Trung
Nguyen, Hien Tran
Pham, Huong T.
|
Modelo de la aceptación de evaluaciones en línea de matemáticas Vol. 8 Núm. 16 Pág. 165-193 ARTICULO | 2018 | Revista Iberoamericana para la Investigación y el Desarrollo Educativo |
Acosta Gonzaga, Elizabeth
Ramírez, Aldo I.
Álvarez Cedillo, Jesús Antonio
Rivera González, Igor
Rivera González, Gibran
|
Sucesso e evasão em cursos de especialização a distância Vol. 3 Núm. 2 Pág. 77-93 | 2017 | Laplage em revista |
Garbe, Gisele Grinevicius
Ramos, Monica Parente
Sigulem, Daniel
|
Comparação entre as características e percepções de alunos em curso e dos evadidos de um curso técnico a distância do IF Fluminense Vol. 14 Núm. 3 Pág. 470-495 ARTICULO | 2014 | Revista EDaPECI |
Grossi, Marcia Gorett Ribeiro
Nunes, Renata Cristina
|
Un estudio del e-learning para adultos en educación universitaria a distancia Vol. 16 Núm. 2 Pág. 33-57 ARTICULO | 2013 | RIED |
Herrador Alcaide, Teresa Carmen
Hernández Solís, Montserrat
|
Implantación de recursos didácticos digitales en asignaturas de Organización de Empresas Núm. 10 Pág. 85-91 ARTICULO | 2013 | @tic. revista d'innovació educativa |
Núñez Carballosa, Ana
Bernardo Vilamitjana, Mercé
Guitart Tarrés, Laura
Miravitlles Matamoros, Paloma
Achcaoucaou Iallouchen, Fariza
|
La lectura en la web 2.0. Estudio de caso: los blogs en el 'Reto Delirium' Núm. 10 Pág. 75-84 ARTICULO | 2013 | @tic. revista d'innovació educativa |
Sánchez García, Sandra
Lluch Crespo, Gemma
del Río Toledo, Tatiana
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 10-Nov-2024