Service failure recovery: The moderating impact of individual-level cultural value orientation on perceptions of justice (2006) Cowley, Elizabeth Prasongsukarn, Kriengsin Patterson, Paul G. International journal of research in marketing Vol. 23 Núm. 3 Pág. 263-277

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 2

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Empoderamento na Recuperação do Serviço
Empoderamento na Recuperação do Serviço Vol. 17 Núm. 2 Pág. 208-238
2018 RECADM
Leão, Wandick Bonomi Santos, Juliana
Differential gene expression profiles in foetal skin of Rex rabbits with different wool density
Differential gene expression profiles in foetal skin of Rex rabbits with different wool density Vol. 24 Núm. 3 Pág. 223-231
2016 World Rabbit Science
Liu, Lihui Li, B. Zhu, Y.L. Wang, C.Y. Li, F. C.
Análisis del sistema integral de recuperación del servicio en el sector hotelero de la ciudad de Cartagena
Análisis del sistema integral de recuperación del servicio en el sector hotelero de la ciudad de Cartagena Vol. 21 Núm. 2 Pág. 112-123 ARTICULO
2016 Respuestas
Estrada Estrada, Mary Luz Arias Aragones, Francisco José Jurado Coronell, John Jairo
From dissatisfied customers to evangelists of the firm
From dissatisfied customers to evangelists of the firm Vol. 17 Núm. 3 Pág. 191-204 ARTICULO
2014 Business Research Quarterly
Cambra-Fierro, Jesús Melero Polo, Iguácel Sesé Oliván, Francisco Javier
Intentionality attributions and humiliation
Intentionality attributions and humiliation Vol. 48 Núm. 5 Pág. 10-11
2014 European Journal of Marketing
Varela Neira, Concepción Rodolfo Vazquez, Víctor

* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Oct-2024