Comparing Teachers' Strategies for Supporting Student Inquiry in a Problem-Based Multimedia-Enhanced History Unit (2006) ARTICULO Saye, John W. Brush, Thomas Theory and research in social education Vol. 34 Núm. 2 Pág. 183-212
- Número de citas: 2 (50.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 2
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
CrossRef citations to date 2 Altmetric Features Incorporating teacher noticing video case reflection into scaffolded Lesson Study to encourage authentic pedagogy in social studies Vol. 51 Núm. 4 Pág. 587-625 ARTICULO | 2023 | Theory and research in social education |
Kohlmeier, Jada
|
Investigating teacher adoption of authentic pedagogy through lesson study Vol. 48 Núm. 4 Pág. 492-528 ARTICULO | 2020 | Theory and research in social education |
Kohlmeier, Jada
Howell, James
Saye, John W.
McCormick, Theresa
Shannon, David M.
Jones, Colby
Brush, Thomas
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 15-Sep-2024