Sequencing of activities and motivation (2001) Sánchez Pérez, Aquilino Language learning in the foreign language classroom
- Número de citas: 5 (20.0% autocitas)
-
Ámbito Citas FILOLOGIA MODERNA 4 FILOLOGIAS 4 LINGUISTICA 2 EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Anàlisi de la seqüenciació d'activitats en materials de phrasal verbs: Una proposta didàctica basada en el model PC Núm. 8 Pág. 156-175 ARTICULO | 2020 | Didacticae. Journal of Research in Specific Didactics |
Garcés-Manzanera, Aitor
|
Criado Sánchez, R. "Activity Sequencing in Foreign Language Teaching Textbooks. A Cognitive and Communicative Processes-Based Perspective" Núm. 23 Pág. 321-325 RESENA_BIBLIOGRAFICA | 2010 | Revista española de lingüística aplicada |
Alcón Soler, Eva
|
Taking scripts as a model of lesson organisation for the integration of culture and language in ELTs Núm. 22 Pág. 295-314 ARTICULO | 2009 | Alicante Journal of English Studies / Revista Alicantina de Estudios Ingleses |
Criado, Raquel
|
The "Communicative processes-based model of activity sequencing" (CPM) Núm. 10 Pág. 33-56 ARTICULO | 2009 | Odisea |
Criado, Raquel
|
The universal character of the DEC>PRO cognitive sequence in language learning and teaching materials. Núm. 22 Pág. 89-106 ARTICULO | 2009 | Revista española de lingüística aplicada |
Criado, Raquel
Sánchez Pérez, Aquilino
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 14-Jul-2024