The Importance of Metadiscourse in the Genre "Promotion of Touristic Services and Products" (2007) Suau Jiménez, Francisca Dolón Herrero, Rosana Languages for specific purposes

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
On empathy in online tourism experience
On empathy in online tourism experience Núm. 38 Pág. 301-323 ARTICULO
2022 ELUA
Llorens Simón, Eva María
Sensorialidad, cognición y afectividad en el lenguaje de promoción turística
Sensorialidad, cognición y afectividad en el lenguaje de promoción turística Núm. 72 Pág. 63-78 ARTICULO
2017 Círculo de lingüística aplicada a la comunicación
Soto Almela, Jorge
What can the discursive construction of stance and engagement voices in traveler forums and tourism promotional websites bring to a cultural, cross-generic and disciplinary view of interpersonality?
What can the discursive construction of stance and engagement voices in traveler forums and tourism promotional websites bring to a cultural, cross-generic and disciplinary view of interpersonality? Núm. 31 Pág. 199-220 ARTICULO
2016 Ibérica
Suau Jiménez, Francisca
Interpersonality and culture
Interpersonality and culture Núm. 17 Pág. 159-183 ARTICULO
2016 Odisea
Ivorra-Pérez, Francisco Miguel
El turista 2.0 como receptor de la promoción turística
El turista 2.0 como receptor de la promoción turística Vol. 10 Núm. 4 Pág. 143-153 ARTICULO
2012 Pasos
Suau Jiménez, Francisca

* Último cálculo de métricas Dialnet: 03-Nov-2024