The Role of Spanish L1 in the Vocabulary Use of CLIL and non-CLIL EFL Learners (2009) Agustín Llach, María del Pilar Content and language integrated learning
- Número de citas: 15 (6.7% autocitas)
-
Ámbito Citas FILOLOGIA MODERNA 6 FILOLOGIAS 11 LINGUISTICA 6 EDUCACION 2 FILOLOGIA HISPANICA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 1
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Lexical Knowledge and Amount of L2 Exposure: A Study on CLIL Primary-school Learners’ Receptive Vocabulary Knowledge Núm. 43 Pág. 133-156 ARTICULO | 2022 | ES Review. Spanish Journal of English Studies |
Castellano Risco, Irene Olga
|
Lexical availability and motivation in CLIL | 2022 | Universidad de La Rioja |
Geoghegan, Leah
|
My favorite subject is lengua because the teacher es un crack Vol. 4 Núm. 1 Pág. 7-18 | 2021 | CLIL Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education |
Moore, Pat
López Stoelting, Sara
|
The Use of Previously Known Languages by L2 Learners Núm. 20 Pág. 191-208 ARTICULO | 2020 | Elia |
Martínez Adrián, María
|
Understanding the Selection of Vocabulary Learning Strategies Núm. 17 Pág. 75-101 ARTICULO | 2019 | Journal of English Studies |
Castellano Risco, Irene Olga
|
A study of self-reported opinions of L1-based communication strategies in CLIL and NON-CLIL secondary-school learners of L3 English Vol. 18 Núm. 1 Pág. 72-90 ARTICULO | 2019 | RAEL |
Ollo Jiménez, Patricia
Martínez Adrián, María
|
La influencia del enfoque AICLE en el vocabulario académico Núm. 42 Pág. 135-148 ARTICULO | 2019 | Cauce |
Castellano Risco, Irene Olga
|
Are CLIL learners simply faster or also different? Evidence from L1 use in the repair sequences and discourse markers of CLIL and EFL learners Núm. 13 Pág. 127-145 ARTICULO | 2016 | VIAL, Vigo international journal of applied linguistics |
Lázaro Ibarrola, Amparo
|
Age and type of instruction (CLIC vs. traditional EFL) in lexical development Vol. 16 Núm. 1 Pág. 75-96 ARTICULO | 2016 | IJES |
Agustín Llach, María del Pilar
|
Lengua y contenido significativo para motivar al aprendiente de lengua extranjera Vol. 29 Núm. 1 Pág. 270-295 ARTICULO | 2016 | Revista española de lingüística aplicada |
Oliva Parera, Pablo M.
Núñez Delgado, María Pilar
|
CLIL in three Spanish monolingual communities Núm. 15 Pág. 135-158 ARTICULO | 2015 | Elia |
Manzano Vázquez, Borja
|
L1 Use, Lexical Richness, Accuracy and Syntactic Complexity in the Oral Production of CLIL and NON-CLIL Learners of English Vol. 37 Núm. 2 Pág. 175-197 ARTICULO | 2015 | Atlantis |
Martínez Adrián, María
Gutiérrez Mangado, María Juncal
|
Students’ perceptions of the impact of CLIL in a mexican BA Program Vol. 17 Núm. 2 Pág. 111-124 ARTICULO | 2015 | Profile |
Nuñez Asomoza, Alejandra
|
Lexical Transfer in the Written Production of a CLIL Group and a Non-CLIL Group Vol. 14 Núm. 2 Pág. 57-76 ARTICULO | 2014 | IJES |
Manzano Vázquez, Borja
|
The use of the L1 in CLIL classes Vol. 6 Núm. 2 Pág. 1-21 | 2013 | Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning |
Lasagabaster Herrarte, David
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 10-May-2024