Evaluación del vocabulario en redacciones escritas por aprendices de inglés como L2 a través de la tecnología (2011) Moreno Espinosa, Soraya
- Número de citas: 5 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas FILOLOGIAS 4 LINGUISTICA 3 FILOLOGIA MODERNA 1 EDUCACION 3
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Relationship among perceptual learning styles, productive vocabulary, and textbooks in English as a foreign language learning | 2022 | Universidad de La Rioja |
Montero Saiz Aja, Alejandra
|
The productive vocabulary of multimodal and unimodal English as a Foreign Language learners Núm. 4 Pág. 139-153 ARTICULO | 2022 | Porta Linguarum |
Montero Saiz Aja, Alejandra
|
Are we preparing secondary students for a productive use of vocabulary in English as their second language? Núm. 28 Pág. 141-155 ARTICULO | 2017 | Porta Linguarum |
Castro García, Damaris
|
The benefits of CLIL instruction in Spanish students' productive vocabulary knowledge Núm. 24 Pág. 2 ARTICULO | 2015 | Encuentro |
Canga Alonso, Andrés
Arribas García, Mario
|
Productive vocabulary knowledge of spanish efl learners Vol. 13 Núm. 1 Pág. 39-56 ARTICULO | 2014 | RAEL |
Canga Alonso, Andrés
Arribas García, Mario
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 18-Jul-2024