A Quantative and Qualitative Analysis of Cultural Vocabulary in Second Baccalaureate EFL Textbooks (2019) Cifone Ponte, Daniela

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Analyzing English Foreign Language Learners’ Lexical Input and Output Through Word Prototypicality
Analyzing English Foreign Language Learners’ Lexical Input and Output Through Word Prototypicality Núm. 23 Pág. 187-210 ARTICULO
2025 Journal of English Studies
Mora Guarín, Jaqueline
The Role of Textbooks in Shaping EFL Learners’ Cultural Mental Lexicon
The Role of Textbooks in Shaping EFL Learners’ Cultural Mental Lexicon Núm. 31 Pág. 123-141 ARTICULO
2025 Philologica canariensia
Canga Alonso, Andrés Cifone Ponte, Daniela
Cultural Conceptualizations in EFL textbooks
Cultural Conceptualizations in EFL textbooks Vol. 18 Núm. 36 Pág. 128-141 ARTICULO
2024 Revista Nebrija de Lingüística aplicada a la enseñanza de Lenguas
Cifone Ponte, Daniela
Immigrant learners’ cultural identities in the vocabulary input of efl textbooks through prototypical associations
Immigrant learners’ cultural identities in the vocabulary input of efl textbooks through prototypical associations Núm. 21 Pág. 14-51 ARTICULO
2021 Elia
Cifone Ponte, Daniela Mora Guarín, Jaqueline

* Último cálculo de métricas Dialnet: 30-Nov-2025