A Quantative and Qualitative Analysis of Cultural Vocabulary in Second Baccalaureate EFL Textbooks (2019) Cifone Ponte, Daniela
- Número de citas: 4 (75.0% autocitas)
-
insert_chart_outlined Más Indicadores
Ámbito Citas FILOLOGIAS 4 LINGUISTICA 3 FILOLOGIA MODERNA 1 EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
| Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
|---|---|---|---|
| Analyzing English Foreign Language Learners’ Lexical Input and Output Through Word Prototypicality Núm. 23 Pág. 187-210 ARTICULO | 2025 | Journal of English Studies |
Mora Guarín, Jaqueline
|
| The Role of Textbooks in Shaping EFL Learners’ Cultural Mental Lexicon Núm. 31 Pág. 123-141 ARTICULO | 2025 | Philologica canariensia |
Canga Alonso, Andrés
Cifone Ponte, Daniela
|
| Cultural Conceptualizations in EFL textbooks Vol. 18 Núm. 36 Pág. 128-141 ARTICULO | 2024 | Revista Nebrija de Lingüística aplicada a la enseñanza de Lenguas |
Cifone Ponte, Daniela
|
| Immigrant learners’ cultural identities in the vocabulary input of efl textbooks through prototypical associations Núm. 21 Pág. 14-51 ARTICULO | 2021 | Elia |
Cifone Ponte, Daniela
Mora Guarín, Jaqueline
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 30-Nov-2025
Ver en Dialnet