Valuing Customers (2004) Lehmann, Donald R. Stuart, Jennifer Ames Gupta, Sunil Journal of marketing research Núm. 1 Pág. 7-18

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Artículos citantes

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2023 ESIC Digital Economy & Innovation Journal
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2022 European journal of management and business economics
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2020 Esic market
Alet Vilaginés, Josep
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Badenes, Alberto Ruiz Mafé, Carla Bigné Alcañiz, José Enrique
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2018 Spanish journal of marketing-ESIC
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Understanding the customer experience in the age of omni-channel shopping Vol. 15 Núm. 2 Pág. 4 ARTICULO
2017 Icono14
Mosquera, Ana Olarte Pascual, Cristina Juaneda Ayensa, Emma
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2016 Intangible Capital
Romero de la Fuente, Jaime Yagüe Guillén, María Jesús
Recasting the customer experience in today’s omni-channel environment
Recasting the customer experience in today’s omni-channel environment Núm. 50 Pág. 18-37 ARTICULO
2016 Universia Business Review
Melero Polo, Iguácel Sesé Oliván, Francisco Javier Verhoef, Peter
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La evaluación calidad-precio en la triangulación entre satisfacción, recomendación y lealtad del visitante internacional terrestre a Baja California, México Núm. 36 Pág. 367-387 ARTICULO
2015 Cuadernos de turismo
Toudert, Djamel Bringas Rábago, Nora
Marketing directo
Marketing directo Núm. 20 Pág. 100-121 ARTICULO
2008 Universia Business Review
Gázquez Abad, Juan Carlos Cannière, Marie Hélène de

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