Do family investments explain growing socioeconomic disparities in children’s reading, math, and science achievement during school versus summer months? (2020) ARTICULO Levine Coley, Rebekah Kruzik, Claudia Votruba-Drzal, Elizabeth Journal of educational psychology Vol. 112 Núm. 6 Pág. 1183-1196
- Número de citas: 2 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas COMUNICACION 1 PSICOLOGIA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
The Impact of Post-Pandemic Learning Loss on Education Development Núm. 11 Pág. 172-189 ARTICULO | 2023 | Review of Communication Research |
Aguaded Gómez, José Ignacio
Vizcaíno Verdú, Arantxa
García Prieto, Victoria
Casas Moreno, Patricia de
|
Students home alone—profiles of internal and external conditions associated with mathematics learning from home Vol. 38 Núm. 1 Pág. 333-366 ARTICULO | 2023 | European journal of psychology of education |
Hofer, Sarah I.
Reinhold, Frank
Koch, Marco
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 03-Oct-2024