Omni-channel users and omni-channel customers (2019) ARTICULO Cortiñas Ugalde, Mónica Chocarro Eguaras, Raquel Elorz Domezaín, Margarita Spanish journal of marketing-ESIC Vol. 23 Núm. 3 Pág. 415-436

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Does brand-relationships matter? The role of brand attachment in salesperson performance in retailing
Does brand-relationships matter? The role of brand attachment in salesperson performance in retailing Vol. 26 Núm. 1 Pág. 117-144 ARTICULO
2022 Spanish journal of marketing-ESIC
Braga Chinelato, Flavia Gonçalves Filho, Cid Clodoaldo Lopes Nizza, Júnior
Retailing technology
Retailing technology Vol. 24 Núm. 3 Pág. 355-375 ARTICULO
2020 Spanish journal of marketing-ESIC
Valdez Cervantes, Alfonso Franco Valdez, Ana Dolores

* Último cálculo de métricas Dialnet: 10-Nov-2024