The impact of perceived CSR on corporate reputation and purchase intention (2019) ARTICULO Bianchi, Enrique Carlos Bruno, Juan Manuel Sarabia Sánchez, Francisco José European journal of management and business economics Vol. 28 Núm. 3 Pág. 206-221

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Structure of REDEE and EJMBE research
Structure of REDEE and EJMBE research Vol. 33 Núm. 1 Pág. 1-19
2024 European journal of management and business economics
Ramos, Ricardo Rita, Paulo
Percepción ética de la marca y valor de marca
Percepción ética de la marca y valor de marca Núm. 30 Pág. 2
2023 aDResearch
Barba Rey, Montserrat Blanco González, Alicia Miotto, Giorgia
Understanding Digital Social Responsibility in the Social Media Context
Understanding Digital Social Responsibility in the Social Media Context Vol. 7 Núm. 1 Pág. 7 ARTICULO
2022 International Journal of Professional Business Review
Puriwat, Wilert Tripopsakul, Suchart
CSR communication and firms’ ability to win public procurement contracts
CSR communication and firms’ ability to win public procurement contracts Vol. 31 Núm. 3 Pág. 390-407 ARTICULO
2022 European journal of management and business economics
Kaddouri, Ouiam Saussier, Stéphane
Modelización dinámica de la gestión del puerto de cruceros: la influencia de variables sociodemográficas
Modelización dinámica de la gestión del puerto de cruceros: la influencia de variables sociodemográficas
2022 Universidad de Málaga
Valcarce Ruiz, Lucía
Campaign participation, spreading electronic word of mouth, purchase
Campaign participation, spreading electronic word of mouth, purchase Vol. 30 Núm. 1 Pág. 109-128 ARTICULO
2021 European journal of management and business economics
Bialkova, Svetlana Te Paske, Stephanie
The representation of the Spanish Crown in the public sphere through institutional acts
The representation of the Spanish Crown in the public sphere through institutional acts Vol. 34 Núm. 2 Pág. 315-332 ARTICULO
2021 Comunicación y sociedad = Communication & Society
Pulido Polo, Marta Sánchez González, Dolores del Mar Luque Crespo, Lola
Revisión de la investigación en el ámbito de la reputación corporativa
Revisión de la investigación en el ámbito de la reputación corporativa Vol. 9 Núm. 2 Pág. 73-105 ARTICULO
2020 3c Empresa
Orviz Martínez, Natalia Cuervo Carabel, Tatiana

* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Oct-2024