The effect of bilingual Physical Education on students’ Physical Activity. Things are not always as they seem (2020) ARTICULO Salvador García, Celina Chiva Bartoll, Oscar Colomer Diago, Carla Cultura, ciencia y deporte Vol. 15 Núm. 43 Pág. 53-61

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Preservice Physical Education teachers´ attitudes towards teaching in Foreign Languages. Expectations and training needs
Preservice Physical Education teachers´ attitudes towards teaching in Foreign Languages. Expectations and training needs Núm. 7 Pág. 25-44 ARTICULO
2023 Porta Linguarum
García Núñez, Miriam N. Fraguela Vale, Raúl Bobadilla-Pérez, María
Influencia de una educación física bilingüe aicle en el tiempo de compromiso motor
Influencia de una educación física bilingüe aicle en el tiempo de compromiso motor Vol. 19 Núm. 1 Pág. 55-66
2023 E-Balonmano.com
Martínez Hita, Francisco José García Cantó, Eliseo Gómez López, Manuel Granero Gallegos, Antonio
CONTENT AND LANGUAGE INTEGRATED LEARNING (CLIL) TO DEVELOP WRITING SKILLS IN ENGLISH
CONTENT AND LANGUAGE INTEGRATED LEARNING (CLIL) TO DEVELOP WRITING SKILLS IN ENGLISH Núm. 20 Pág. 196-209
2023 Chakiñan
Reinoso, Olga
Learning foreign languages through content and language integrated learning in physical education
Learning foreign languages through content and language integrated learning in physical education Núm. 35 Pág. 165-182 ARTICULO
2021 Porta Linguarum
Gil López, Víctor González Víllora, Sixto Hortigüela Alcalá, David
Revisión sistemática del tiempo de compromiso motor en Educación Física
Revisión sistemática del tiempo de compromiso motor en Educación Física Vol. 16 Núm. 49 Pág. 365-378 ARTICULO
2021 Cultura, ciencia y deporte
Martínez Hita, Francisco José García Cantó, Eliseo Gómez López, Manuel Granero Gallegos, Antonio

* Último cálculo de métricas Dialnet: 30-Jun-2024