Caring and emotional labour (2019) ARTICULO Gkonou, Christina Miller, Elizabeth R. Language teaching research Vol. 23 Núm. 3 Pág. 372-387

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
The interplay of teacher resilience and professional development
The interplay of teacher resilience and professional development Núm. 0 Pág. 7 ARTICULO
2024 Porta Linguarum
Kim, Youngmi Kim, Tae Young
The emotions of teachers teaching German in Chinese secondary schools
The emotions of teachers teaching German in Chinese secondary schools Núm. 0 Pág. 151-168 ARTICULO
2023 Porta Linguarum
Lian, Fei Li, Yuan Tao, Jian
The emotions of teachers teaching German in Chinese secondary schools
The emotions of teachers teaching German in Chinese secondary schools Núm. 8 Pág. 151-168 ARTICULO
2023 Porta Linguarum
Liang, Wen-Fen Li, Yuan Tao, Jian
Necesidades emocionales de futuros profesores de inglés durante su práctica docente
Necesidades emocionales de futuros profesores de inglés durante su práctica docente Vol. 22 Núm. 88 Pág. 6 ARTICULO
2022 Innovación Educativa
Méndez López, Mariza G.
Sources of Foreign Language Anxiety in the Student-teachers’ English Classrooms
Sources of Foreign Language Anxiety in the Student-teachers’ English Classrooms Vol. 20 Núm. 1 Pág. 155-176 ARTICULO
2021 RAEL
Goñi Osácar, Elena Lafuente Millán, Enrique
Emotions Attributions of ELT Pre-service Teachers and Their Effects on Teaching Practice
Emotions Attributions of ELT Pre-service Teachers and Their Effects on Teaching Practice Vol. 22 Núm. 1 Pág. 18-28
2020 Profile
Méndez López, Mariza G.

* Último cálculo de métricas Dialnet: 28-Aug-2024