Reading aloud: a useful learning tool? (2008) Gibson, Sally ELT journal. An international journal for teachers of English to speakers of other languages Vol. 62 Núm. 1 Pág. 29-36
- Número de citas: 4 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas LINGUISTICA 2 FILOLOGIA MODERNA 1 FILOLOGIAS 2 EDUCACION 2
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 1
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Improving EFL students’ speaking skill through academic oral expression tasks at the high school level Vol. 5 Núm. 9 Pág. 56-77 | 2022 | EPISTEME KOINONIA |
Valdivieso Arcos, Gabriela Soraya
Argudo Serrano, Juanita Catalina
|
The Contribution of Working Memory to L2 French Pronunciation among Adult Language Learners Vol. 76 Núm. 1 Pág. 50-69 ARTICULO | 2020 | Canadian modern language review |
Simard, Daphnée
Molokopeeva, Tatiana
Qing Zhang, Yan
|
The Effect of Repeated Reading on the Pronunciation of Young EFL Learners Núm. 27 Pág. 7-19 ARTICULO | 2017 | Porta Linguarum |
Riquelme Gil, Irene
Roca de Larios, Julio
Coyle Balibrea, Yvette
|
Imitating English Oral Texts Núm. 16 Pág. 49-63 ARTICULO | 2011 | Porta Linguarum |
Lázaro Ibarrola, Amparo
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 11-Jul-2024