Who benefits from mastery-approach and performance-approach goals in college? Students’ social class as a moderator of the link between goals and grade (2018) ARTICULO Darnon, Céline Jury, Mickaël Aelenei, Cristina European journal of psychology of education Vol. 33 Núm. 4 Pág. 713-726
- Número de citas: 2 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas FILOLOGIA HISPANICA 1 PSICOLOGIA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Investigating the Connection Between Achievement Goal Theory and Goal-setting Theory Vol. 103 Núm. 3 Pág. 387-402 ARTICULO | 2020 | Hispania |
Miller, Alyssia M.
|
Context-related problems and university students’ dropout intentions—the buffering effect of personal best goals Vol. 35 Núm. 2 Pág. 477-493 ARTICULO | 2020 | European journal of psychology of education |
Bardach, Lisa
Lüftenegger, Marko
Oczlon, Sophie
Spiel, Christiane
Schober, Barbara
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 15-Sep-2024