Deriving a typology of Web 2.0 learning technologies. (2016) Bower, Matt British journal of educational technology Vol. 47 Núm. 4 Pág. 763-777
- Número de citas: 5 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 4 FILOLOGIAS 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Faculty and student perceptions of the use of web 2.0 tools to develop communication skills in English Vol. 29 Núm. 2 Pág. 2-10 ARTICULO | 2021 | The EuroCALL Review |
Chagas, Laura
Pedro, Neuza
|
Emergency remote teaching in higher education Núm. 18 Pág. 68 OTRO | 2021 | International Journal of Educational Technology in Higher Education |
Bond, Melissa
Bedenlier, Svenja
Marín Juarros, Victoria Irene
Hänsel, Marion
|
Mapping research in student engagement and educational technology in higher education Núm. 17 Pág. 8 ARTICULO | 2020 | International Journal of Educational Technology in Higher Education |
Bond, Melissa
Buntins, Katja
Bedenlier, Svenja
Zawacki Richter, Olaf
Kerres, Michael
|
El uso de las TIC en la Enseñanza del Inglés en las Primarias Públicas Vol. 18 Núm. 36 Pág. 75-94 ARTICULO | 2019 | REXE |
Gómez Domínguez, Cristian Enrique
Ramírez Romero, José Luis
Martínez González, Oscar
Chuc Piña, Ismael
|
ICT for Inclusion. A Student Voice Research Project in Spain Vol. 11 Núm. 23 Pág. 39-54 ARTICULO | 2019 | Magis |
Susinos Rada, Teresa
Calvo Salvador, Adelina
Rodríguez Hoyos, Carlos
Sáiz Linares, Ángela
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 07-Jul-2024