Situational interest, computer self-efficacy and self-regulation (2012) Chih-Yuan Sun, Jerry Rueda, Robert British journal of educational technology Vol. 43 Núm. 2 Pág. 191-204

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Development and validation of a PLE scale from the learner and learning perspective in tertiary education
Development and validation of a PLE scale from the learner and learning perspective in tertiary education Vol. 23 Núm. 71 Pág. 8 ARTICULO
2023 RED
Xu, XiaoShu Zhang, Yunfeng Zhong, Kexin Lei, Vivian Ngan-Lin Liu, Jia
The relationship between undergraduate students’ digital literacy and self-regulation in online interaction
The relationship between undergraduate students’ digital literacy and self-regulation in online interaction Vol. 60 Núm. 6 Pág. 894-905
2023 Innovations in education and teaching international
Kayaduman, Halil Battal, Ali Polat, Hamza
Mensuração do engajamento online de estudantes do ensino superior
Mensuração do engajamento online de estudantes do ensino superior Vol. 15 Núm. 1 Pág. 18
2022 Texto Livre
da Cunha Ortega, Fernanda Brasil Irala, Valesca
Evolución de la conceptualización de la autorregulación en Orientación Educativa
Evolución de la conceptualización de la autorregulación en Orientación Educativa Vol. 33 Núm. 2 Pág. 23-44 ARTICULO
2022 Revista Española de Orientación y Psicopedagogía
Salas Guadiana, Emilio Alberto Gallardo Córdova, Katherina Edith
Experiences in the use of an adaptive intelligent system to enhance online learners' performance
Experiences in the use of an adaptive intelligent system to enhance online learners' performance Núm. 18 Pág. 36 ARTICULO
2021 International Journal of Educational Technology in Higher Education
Guerrero Roldán, Ana Elena Rodríguez González, M. Elena Bañeres, David Elasri-Ejjaberi, Amal Cortadas Guasch, Pau
Mapping research in student engagement and educational technology in higher education
Mapping research in student engagement and educational technology in higher education Núm. 17 Pág. 8 ARTICULO
2020 International Journal of Educational Technology in Higher Education
Bond, Melissa Buntins, Katja Bedenlier, Svenja Zawacki Richter, Olaf Kerres, Michael
Exploring the Predictive Role of E-Learning Readiness and E-Learning Style on Student Engagement
Exploring the Predictive Role of E-Learning Readiness and E-Learning Style on Student Engagement Vol. 12 Núm. 2 Pág. 175-189 ARTICULO
2020 Open Praxis
Ergün, Esin Betül Kurnaz Adıbatmaz, Fatma
An empirical investigation of the antecedents of learner-centered outcome measures in MOOCs
An empirical investigation of the antecedents of learner-centered outcome measures in MOOCs Núm. 16 Pág. 32 ARTICULO
2019 International Journal of Educational Technology in Higher Education
Rabin, Eyal Kalman, Yoram M. Kalz, Marco
Aprenentatge actiu i tecnologia
Aprenentatge actiu i tecnologia Núm. 2017 Pág. 288-299 ARTICULO
2017 Anuari de l'Educació de les Illes Balears
Fernández de Álava, Miren Orte Socias, Carmen
¿Puede amortiguar el Engagement los efectos nocivos de la Procrastinación Académica?
¿Puede amortiguar el Engagement los efectos nocivos de la Procrastinación Académica? Vol. 10 Núm. 1 Pág. 117-134 ARTICULO
2013 Acción psicológica
González Brignardello, Marcela Paz Sánchez-Elvira Paniagua, Ángeles

* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Oct-2024