Enhancing Vocabulary Learning Through Captioned Video (2015) Montero Perez, Maribel Peters, Elke Desmet, Piet Modern language journal Vol. 99 Núm. 2 Pág. 308-328

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Incidental vocabulary recognition effects of subtitled, captioned and reverse subtitled audiovisual input
Incidental vocabulary recognition effects of subtitled, captioned and reverse subtitled audiovisual input Núm. 19 Pág. 218-230
2024 Revista de lingüística y lenguas aplicadas
van der Kolk, Jana Feijóo, Sara
Efectos de la subtitulación en l2 y del realce textual en la adquisición incidental de vocabulario
Efectos de la subtitulación en l2 y del realce textual en la adquisición incidental de vocabulario Núm. 23 Pág. 15-50 ARTICULO
2023 Elia
Finger-Bou, Rebeca Muñoz Lahoz, Carmen
Spanish University Students' Use of Authentic Videos and their Motives for Engaging in this Informal Activity:
Spanish University Students' Use of Authentic Videos and their Motives for Engaging in this Informal Activity: Núm. 65 Pág. 59-86 ARTICULO
2022 Miscelánea
Sinyashina, Ekaterina
‘Incidental + Intentional’ vs ‘Intentional + Incidental’ Vocabulary Learning
‘Incidental + Intentional’ vs ‘Intentional + Incidental’ Vocabulary Learning Núm. 28 Pág. 93-108 ARTICULO
2020 Complutense Journal of English Studies
Sinyashina, Ekaterina

* Último cálculo de métricas Dialnet: 18-Aug-2024