m-Learning (2009) Cavus, Nadire Ibrahim, Dogan British journal of educational technology Vol. 40 Núm. 1 Pág. 78-91

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
The Effect of Mall Instruction on Teens' Writing Performance
The Effect of Mall Instruction on Teens' Writing Performance Núm. 35 Pág. 289-298 ARTICULO
2019 Digital Education Review
Al Hamad, Raghda Al Jamal, Dina Bataineh, Ruba Fahmi
Autonomy in Vocabulary Learning of Turkish EFL Learners
Autonomy in Vocabulary Learning of Turkish EFL Learners Vol. 26 Núm. 2 Pág. 58-70 ARTICULO
2018 The EuroCALL Review
Korlu, Hakan Mede, Enisa
A look at the advanced learners' use of mobile devices for English language study
A look at the advanced learners' use of mobile devices for English language study Vol. 25 Núm. 2 Pág. 18-28 ARTICULO
2017 The EuroCALL Review
Kruk, Mariusz
The effect of using a mobile application on EFL learners’ beliefs about language learning (BALL)
The effect of using a mobile application on EFL learners’ beliefs about language learning (BALL) Vol. 1 Núm. 2 Pág. 229-238 ARTICULO
2017 International Journal of Developmental and Educational Psychology
Soler Costa, Rebeca Han, Turgay
The case for using DUOLINGO as part of the language classroom experience
The case for using DUOLINGO as part of the language classroom experience Vol. 19 Núm. 1 Pág. 83-101 ARTICULO
2016 RIED
Munday, Pilar
El aprendizaje de lenguas extranjeras mediante tecnología móvil en el contexto de la educación a distancia y combinada
El aprendizaje de lenguas extranjeras mediante tecnología móvil en el contexto de la educación a distancia y combinada Vol. 19 Núm. 1 Pág. 25-40 ARTICULO
2016 RIED
Jordano de la Torre, María Castrillo de Larreta-Azelain, María Dolores Pareja Lora, Antonio
La lectura y el aprendizaje de gramática a través de teléfonos móviles
La lectura y el aprendizaje de gramática a través de teléfonos móviles Vol. 21 Núm. 1 Pág. 153-172 OTRO
2016 Enunciación
Wang, Shudong Smith, Simon
Using a Mobile Application (WhatsApp) to Reduce EFL Speaking Anxiety
Using a Mobile Application (WhatsApp) to Reduce EFL Speaking Anxiety Núm. 12 Pág. 29-50 ARTICULO
2016 Gist
Han, Turgay Keskin, Fırat
Beneficios del m-learning en la Educación Superior
Beneficios del m-learning en la Educación Superior Vol. 31 Núm. 2 Pág. 211-234 ARTICULO
2013 Educatio siglo XXI
Fombona Cadavieco, Javier Pascual Sevillano, María Ángeles
Comparing vocabulary learning of EFL learners by using two different strategies
Comparing vocabulary learning of EFL learners by using two different strategies Vol. 20 Núm. 2 Pág. 47-59 ARTICULO
2012 The EuroCALL Review
Azabdaftari, Behrooz Mozaheb, Mohammad Amin
SMS as a learning tool
SMS as a learning tool Vol. 20 Núm. 2 Pág. 33-47 ARTICULO
2012 The EuroCALL Review
Gutiérrez-Colón Plana, Mar Gallardo Torrano, Pere Grova, M. Elisa
English in class and on the go
English in class and on the go Vol. 20 Núm. 2 Pág. 94-102 ARTICULO
2012 The EuroCALL Review
García Sánchez, María Soraya
Desarrollo de habilidades escriturales apoyado con tecnología móvil
Desarrollo de habilidades escriturales apoyado con tecnología móvil Vol. 13 Núm. 3 Pág. 380-402 ARTICULO
2012 Education in the knowledge society (EKS)
Robles, Heidy Fontalvo, Heidy Guerra Flórez, Dick

* Último cálculo de métricas Dialnet: 05-Nov-2024