Comparing learners’ state anxiety during task-based interaction in computer-mediated and face-to-face communication (2011) ARTICULO Baralt, Melissa Gurzynski-Weiss, Laura Language teaching research Vol. 15 Núm. 2 Pág. 201-229
- Número de citas: 4 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas FILOLOGIA MODERNA 1 EDUCACION 2 LINGUISTICA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Teletandem vs. Face-to-Face in the L2 Classroom Vol. 43 Núm. 1 Pág. 5 | 2022 | ESPecialist |
DeRobles, Gabriela
Bistline-Bonilla, Chrissy
|
The Effects of Learners’ Perceptions and Affective Factors on L2 Learning Outcomes Vol. 76 Núm. 1 Pág. 2-30 ARTICULO | 2020 | Canadian modern language review |
Grey, Sarah
Jackson, Carrie N.
|
Students’ feedback beliefs and anxiety in online foreign language oral tasks Núm. 14 Pág. 27 ARTICULO | 2017 | International Journal of Educational Technology in Higher Education |
Martin, Sidney
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene
|
Análisis del uso de los sistemas de gestión de aprendizaje en el desarrollo profesional docente desde una perspectiva práctica en la Escuela Complutense Vol. 66 Núm. 3 Pág. 133-148 ARTICULO | 2014 | Bordón |
Sáez López, José Manuel
Domínguez Garrido, María Concepción
Ruiz Ruiz, José María
Belando Montoro, María Remedios
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 20-Oct-2024