Content and language integrated learning in the Netherlands (2018) ARTICULO van Kampen, Evelyn Admiraal, Wilfried Berry, Amanda International journal of bilingual education and bilingualism Vol. 21 Núm. 2 Pág. 222-236

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Teaching critical literacy in the classroom
Teaching critical literacy in the classroom Núm. 21 Pág. 97-128 ARTICULO
2024 VIAL, Vigo international journal of applied linguistics
Ruiz de Zarobe, Yolanda Gutiérrez, Alba
What key stakeholders think about CLIL programmes
What key stakeholders think about CLIL programmes Núm. 35 Pág. 221-237 ARTICULO
2021 Porta Linguarum
Martínez Agudo, Juan de Dios Fielden Burns, Laura Victoria
Edukiak ulertzeko estrategiak CLIL irakaskuntzan
Edukiak ulertzeko estrategiak CLIL irakaskuntzan Vol. 33 Núm. 2 Pág. 49-77 ARTICULO
2021 Tantak
Gaspar Arraiza, Artzai
Tractament integrat de llengua i contingut
Tractament integrat de llengua i contingut Núm. 68 Pág. 219-242 ARTICULO
2020 Caplletra
Martí Arnándiz, Otilia
The effect of bilingual Physical Education on students’ Physical Activity. Things are not always as they seem
The effect of bilingual Physical Education on students’ Physical Activity. Things are not always as they seem Vol. 15 Núm. 43 Pág. 53-61 ARTICULO
2020 Cultura, ciencia y deporte
Salvador García, Celina Chiva Bartoll, Oscar Colomer Diago, Carla
CLIL Teacher Training
CLIL Teacher Training Vol. 38 Núm. 1 Pág. 49-68 ARTICULO
2020 Enseñanza & Teaching
Porcedda, Maria Elisabetta González Martínez, Juan
Are Pre-Service Foreign Language Teachers Ready for CLIL in Catalonia?
Are Pre-Service Foreign Language Teachers Ready for CLIL in Catalonia? Núm. 33 Pág. 279-295 ARTICULO
2020 Porta Linguarum
Pons Seguí, Laura
Qualitative meta-analysis on the training needs reported by in-service CLIL teachers
Qualitative meta-analysis on the training needs reported by in-service CLIL teachers Vol. 32 Núm. 1 Pág. 277-303 ARTICULO
2019 Revista española de lingüística aplicada
Pons Seguí, Laura
Diseño del prototipo de una web-app de educación física (ef) en content and language integrated learning (clil)
Diseño del prototipo de una web-app de educación física (ef) en content and language integrated learning (clil) Vol. 11 Núm. 1 Pág. 1-16 ARTICULO
2019 Journal of sport and health research
Escobosa, G. Lleixá Arribas, Teresa Coral, J.

* Último cálculo de métricas Dialnet: 15-Sep-2024