The developmental relationship between language and low early numeracy skills throughout kindergarten (2014) Toll, Sylke W.M. Luit, Johannes E. H. van Exceptional children Vol. 81 Núm. 1 Pág. 64-78
- Número de citas: 3 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas ESTUDIOS DE GENERO 2 EDUCACION 2
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Unique and combined effects of quantitative mathematical language and numeracy instruction within a picture book intervention Vol. 116 Núm. 1 Pág. 1-19 | 2024 | Journal of educational psychology |
Purpura, David J.
O'Rear, Connor D.
Ellis, Alexa
Logan, Jessica A. R.
Westerberg, Lauren
Ehrman, Patrick
King, Yemimah A.
Vander Tuin, Mackenna
Nordgren, Inga
Anderson, Kristen
Cosso, Jimena
Zippert, Erica L.
Napoli, Amy R.
Hornburg, Caroline Byrd
Schmitt, Sara A.
Dobbs-Oates, Jennifer
|
Intervenção em princípios de contagem Vol. 49 Núm. 174 Pág. 246-269 ARTICULO | 2019 | Cadernos de Pesquisa |
de Assis, Évelin Fulginiti
Vellinho Corso, Luciana
|
Intervenção em princípios de contagem Vol. 43 Núm. 148 Pág. 246-269 | 2013 | Cadernos de Pesquisa |
Assis, Évelin
Corso, Luciana Vellinho
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 27-Oct-2024