Teaching Critical Thinking Skills: Ability, Motivation, Intervention, and the Pygmalion Effect. (2015) Howard, Larry W. Tang, Thomas Li-Ping Austin, M. Jill Journal of business ethics Vol. 128 Núm. 1 Pág. 133-147
- Número de citas: 4 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas ESTUDIOS DE GENERO 1 SOCIOLOGIA 1 ECONOMIA 1 EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Importance and possibilities of development of critical thinking in the university Vol. 11 Núm. 1 Pág. 20-48 ARTICULO | 2021 | REMIE |
Bezanilla, María José
Galindo Domínguez, Héctor
Poblete Ruiz, Manuel
|
Inspira STEAM Vol. 11 Núm. 2 Pág. 273-286 ARTICULO | 2020 | Investigaciones feministas |
Guenaga Gómez, Mariluz
Fernández Álvarez, Lorena
|
English Language Teachers versus the problem to write a scientific paper Vol. 4 Núm. 11 Pág. 108-129 | 2019 | Polo del Conocimiento |
Barriga Fray, Luis Fernando
Barriga Fray, Johanna Isabel
Flores Galeano, Jennifer Karina
Guamán Gallegos, Jessica Elizabeth
|
Relationships between the dimensions of organizational justice and students' satisfaction in university contexts Vol. 13 Núm. 2 Pág. 282-301 ARTICULO | 2017 | Intangible Capital |
Castillo, Cristian
Fernández Alarcón, Vicenc
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 07-Jul-2024