Teaching Critical Thinking Skills: Ability, Motivation, Intervention, and the Pygmalion Effect. (2015) Howard, Larry W. Tang, Thomas Li-Ping Austin, M. Jill Journal of business ethics Vol. 128 Núm. 1 Pág. 133-147

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Importance and possibilities of development of critical thinking in the university
Importance and possibilities of development of critical thinking in the university Vol. 11 Núm. 1 Pág. 20-48 ARTICULO
2021 REMIE
Bezanilla, María José Galindo Domínguez, Héctor Poblete Ruiz, Manuel
Inspira STEAM
Inspira STEAM Vol. 11 Núm. 2 Pág. 273-286 ARTICULO
2020 Investigaciones feministas
Guenaga Gómez, Mariluz Fernández Álvarez, Lorena
English Language Teachers versus the problem to write a scientific paper
English Language Teachers versus the problem to write a scientific paper Vol. 4 Núm. 11 Pág. 108-129
2019 Polo del Conocimiento
Barriga Fray, Luis Fernando Barriga Fray, Johanna Isabel Flores Galeano, Jennifer Karina Guamán Gallegos, Jessica Elizabeth
Relationships between the dimensions of organizational justice and students' satisfaction in university contexts
Relationships between the dimensions of organizational justice and students' satisfaction in university contexts Vol. 13 Núm. 2 Pág. 282-301 ARTICULO
2017 Intangible Capital
Castillo, Cristian Fernández Alarcón, Vicenc

* Último cálculo de métricas Dialnet: 07-Jul-2024