A MOOC approach for training researchers in developing countries (2017) ARTICULO Murugesan, Ravi Nobes, Andy Wild, Joanna Open Praxis Vol. 9 Núm. 1 Pág. 45-57
- Número de citas: 4 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 4
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Lessons learned developing a massive open online course in implementation research in infectious diseases of poverty in low- and middle-income countries Vol. 13 Núm. 1 Pág. 127-137 | 2021 | Open Praxis |
Allotey, Pascale
Reidpath, Daniel D.
Certain, Edith
Vahedi, Mahnaz
Maher, Dermot
Launois, Pascal
Ross, Bella
|
Experiences of Timorese language teachers in a blended Massive Open Online Course (MOOC) for Continuing Professional Development (CPD) Vol. 10 Núm. 3 Pág. 279-287 ARTICULO | 2018 | Open Praxis |
King, Monty
Luan, Bernadete
Lopes, Esperança
|
Findings from a Case Study on Refugees Using MOOCs to (Re)enter Higher Education Vol. 10 Núm. 4 Pág. 343-357 ARTICULO | 2018 | Open Praxis |
Witthaus, Gabi
|
The effects of participants’ engagement with videos and forums in a MOOC for teachers’ professional development Vol. 9 Núm. 4 Pág. 433-447 ARTICULO | 2017 | Open Praxis |
Bonafini, Fernanda Cesar
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 02-Aug-2024