A Cross-Cultural Investigation of the Efficacy Beliefs of South Asian Immigrant and Anglo Canadian Nonimmigrant Early Adolescents (2004) Klassen, Robert M. Journal of educational psychology Vol. 96 Núm. 4 Pág. 731-742

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Teacher Confirmation and Caring as Predictors of Chinese and Iranian EFL Students’ Willingness to Attend EFL Classes
Teacher Confirmation and Caring as Predictors of Chinese and Iranian EFL Students’ Willingness to Attend EFL Classes Núm. 39 Pág. 165-192 ARTICULO
2023 Porta Linguarum
Wang, Yongliang Derakhshan, Ali
Sources of self-efficacy of English language learners with individual differences
Sources of self-efficacy of English language learners with individual differences Vol. 16 Núm. 44 Pág. 79-102 ARTICULO
2018 Electronic journal of research in educational psychology
Luangpipat, Nattaporn
Evaluation of the performance model of Social Cognitive Theory of Career
Evaluation of the performance model of Social Cognitive Theory of Career Vol. 67 Núm. 4 Pág. 153-170 ARTICULO
2015 Bordón
Zalazar Jaime, Mauricio Federico Cupani, Marcos Mier, M. Vanesa de
Comparación de la confianza de la conducta académica en estudiantes de psicología mejicanos y europeos
Comparación de la confianza de la conducta académica en estudiantes de psicología mejicanos y europeos Vol. 10 Núm. 27 Pág. 813-838 ARTICULO
2012 Electronic journal of research in educational psychology
Águila Ochoa, Alma Rosa Sander, Paul

* Último cálculo de métricas Dialnet: 02-Oct-2024