Teachers’ emotional exhaustion is negatively related to students’ achievement (2016) Klusmann, Uta Richter, Dirk Lüdtke, Oliver Journal of educational psychology Vol. 108 Núm. 8 Pág. 1193-1203

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Relación entre factores psicosociales y la calidad del servicio en instituciones educativas
Relación entre factores psicosociales y la calidad del servicio en instituciones educativas Vol. 15 Núm. 1 Pág. 1-24
2023 Desarrollo Gerencial
Araujo Dorado, Luis Alberto Plaza Gómez, María Trinidad Hernández Riaño, Helman Enrique
Review of research on teacher emotion during 1985–2019
Review of research on teacher emotion during 1985–2019 Vol. 37 Núm. 2 Pág. 417-438 ARTICULO
2022 European journal of psychology of education
Chen, Junjun Cheng, Tianjun
The relation between teacher self-reported individualization and student-perceived teaching quality in linguistically heterogeneous classes
The relation between teacher self-reported individualization and student-perceived teaching quality in linguistically heterogeneous classes Vol. 36 Núm. 4 Pág. 1159-1179 ARTICULO
2021 European journal of psychology of education
Hachfeld, Axinja Lazarides, Rebecca
Analyzing the role of emotional intelligence on work engagement among teachers. An application of the job demands-resources theory
Analyzing the role of emotional intelligence on work engagement among teachers. An application of the job demands-resources theory
2021 Universidad de Málaga
Mérida López, Sergio
Efectos sociodemográficos multivariados sobre la experiencia del burnout en docentes de colegios peruanos
Efectos sociodemográficos multivariados sobre la experiencia del burnout en docentes de colegios peruanos Vol. 12 Núm. 1 Pág. 40-49 ARTICULO
2020 Revista Argentina de Ciencias del Comportamiento ( RACC )
Fernández Arata, Manuel Calderón de la Cruz, Gustavo Merino Soto, César Ajax Juárez García, Arturo

* Último cálculo de métricas Dialnet: 27-Oct-2024