Teachers’ emotional exhaustion is negatively related to students’ achievement (2016) Klusmann, Uta Richter, Dirk Lüdtke, Oliver Journal of educational psychology Vol. 108 Núm. 8 Pág. 1193-1203
- Número de citas: 5 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 3
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Relación entre factores psicosociales y la calidad del servicio en instituciones educativas Vol. 15 Núm. 1 Pág. 1-24 | 2023 | Desarrollo Gerencial |
Araujo Dorado, Luis Alberto
Plaza Gómez, María Trinidad
Hernández Riaño, Helman Enrique
|
Review of research on teacher emotion during 1985–2019 Vol. 37 Núm. 2 Pág. 417-438 ARTICULO | 2022 | European journal of psychology of education |
Chen, Junjun
Cheng, Tianjun
|
The relation between teacher self-reported individualization and student-perceived teaching quality in linguistically heterogeneous classes Vol. 36 Núm. 4 Pág. 1159-1179 ARTICULO | 2021 | European journal of psychology of education |
Hachfeld, Axinja
Lazarides, Rebecca
|
Analyzing the role of emotional intelligence on work engagement among teachers. An application of the job demands-resources theory | 2021 | Universidad de Málaga |
Mérida López, Sergio
|
Efectos sociodemográficos multivariados sobre la experiencia del burnout en docentes de colegios peruanos Vol. 12 Núm. 1 Pág. 40-49 ARTICULO | 2020 | Revista Argentina de Ciencias del Comportamiento ( RACC ) |
Fernández Arata, Manuel
Calderón de la Cruz, Gustavo
Merino Soto, César Ajax
Juárez García, Arturo
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 27-Oct-2024