Serious games—engaging training solutions: A research and development project for supporting training needs (2007) De Freitas, Sara Jarvis, Steve British journal of educational technology Vol. 38 Núm. 3 Pág. 523-525
- Número de citas: 4 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas DOCUMENTACION 1 EDUCACION 2 ECONOMIA 1 PSICOLOGIA 1 DEPORTE 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 1
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Addressing the gender gap in computer programming through the design and development of serious games Vol. 15 Núm. 3 Pág. 242-251 ARTICULO | 2020 | Revista Iberoamericana de Tecnologías del Aprendizaje |
Carvalho, Carlos Vaz de
Cerar, Špela
Rugelj, Jože
Tsalapatas, Hariklia
Heidmann, Olivier
|
Meaningful learning in business through serious games Vol. 13 Núm. 4 Pág. 805-823 ARTICULO | 2017 | Intangible Capital |
Urquidi Martin, Ana Cristina
Tamarit Aznar, María Carmen
|
Factores de éxito de los MOOC Núm. 1 Pág. 105-118 | 2014 | RISTI |
Poy Castro, Raquel
Gonzales Aguilar, Audilio
|
Confronting gender representation Núm. 28 Pág. 245-273 ARTICULO | 2011 | Aloma |
Lewis, Andrea
Griffiths, Mark D.
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 08-Sep-2024