Serious games—engaging training solutions: A research and development project for supporting training needs (2007) De Freitas, Sara Jarvis, Steve British journal of educational technology Vol. 38 Núm. 3 Pág. 523-525

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Addressing the gender gap in computer programming through the design and development of serious games
Addressing the gender gap in computer programming through the design and development of serious games Vol. 15 Núm. 3 Pág. 242-251 ARTICULO
2020 Revista Iberoamericana de Tecnologías del Aprendizaje
Carvalho, Carlos Vaz de Cerar, Špela Rugelj, Jože Tsalapatas, Hariklia Heidmann, Olivier
Meaningful learning in business through serious games
Meaningful learning in business through serious games Vol. 13 Núm. 4 Pág. 805-823 ARTICULO
2017 Intangible Capital
Urquidi Martin, Ana Cristina Tamarit Aznar, María Carmen
Factores de éxito de los MOOC
Factores de éxito de los MOOC Núm. 1 Pág. 105-118
2014 RISTI
Poy Castro, Raquel Gonzales Aguilar, Audilio
Confronting gender representation
Confronting gender representation Núm. 28 Pág. 245-273 ARTICULO
2011 Aloma
Lewis, Andrea Griffiths, Mark D.

* Último cálculo de métricas Dialnet: 08-Sep-2024