Measuring consumers' engagement with brand-related social-media content (2016) Schivinski, Bruno Christodoulides, George Dabrowski, Dariusz Journal of Advertising Research Vol. 56 Núm. 1 Pág. 14-0

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 2

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Social media hook sports events
Social media hook sports events Vol. 36 Núm. 3 Pág. 133-151 ARTICULO
2023 Comunicación y sociedad = Communication & Society
Einsle, Carmen Sarah Escalera Izquierdo, Gregorio García Fernández, Jerónimo
As impressões sensoriais do destino Recife de acordo com influenciadores de viagens da plataforma YouTube
As impressões sensoriais do destino Recife de acordo com influenciadores de viagens da plataforma YouTube Vol. 12 Núm. 1 Pág. 4-34
2022 RITUR
da Silva Leite Barbosa, Milena Henrique de Souza, Luis
Branded content para la promoción de catálogos VOD
Branded content para la promoción de catálogos VOD Vol. 10 Núm. 4 Pág. 1-12
2022 VISUAL REVIEW
Moreno Albarracín, Belén
The effects of infotainment on public reaction to North Korea using hybrid text mining
The effects of infotainment on public reaction to North Korea using hybrid text mining Vol. 30 Núm. 3 Pág. 10 ARTICULO
2021 El profesional de la información
Park, Sejung Bier, Lindsey M. Park, Han Woo
A consumer engagement systematic review
A consumer engagement systematic review Vol. 24 Núm. 3 Pág. 283-307 ARTICULO
2020 Spanish journal of marketing-ESIC
Bilro, Ricardo Godinho Loureiro, Sandra Maria Correia
eWOM, confianza y engagement
eWOM, confianza y engagement Vol. 25 Núm. 3 Pág. 267-283
2020 Revista Venezolana de Gerencia
Villarroel Puma, Marco Fernando Berenguer Contrí, Gloria
Das redes sociais ao engagement
Das redes sociais ao engagement Vol. 2 Núm. 5 Pág. 389-398
2020 Millenium
Morais, Nídia Salomé Figueiredo, Sandra
Antecedents and consequences ofluxury brand engagement insocial media
Antecedents and consequences ofluxury brand engagement insocial media Vol. 23 Núm. 2 Pág. 163-183 ARTICULO
2019 Spanish journal of marketing-ESIC
Brandão, Amélia Pinho, Eva
The millennials luxury brand engagement on social media
The millennials luxury brand engagement on social media Vol. 14 Núm. 1 Pág. 14-30 ARTICULO
2019 Revista Eletrônica de Negócios Internacionais
Casagrande Yamawaki, Melissa Akemi Sarfati, Gilberto

* Último cálculo de métricas Dialnet: 14-Jul-2024