Raising learners' awareness through L1-L2 teacher collaboration (2016) Gunning, Pamela White, Joanna Busque, Christine Language awareness Vol. 25 Núm. 1 Pág. 72-88
- Número de citas: 5 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas FILOLOGIA MODERNA 5
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
De la théorie à l’action Vol. 80 Núm. 2 Pág. 134-157 | 2024 | Canadian modern language review |
Jasor, Ingrid
Paquet, Pierre-Luc
Woll, Nina
|
Supporting Immigrant Students’ Academic and Social Integration: ESL and French College Teachers’ Collaboration in Promoting Cross-Linguistic Teaching of Language and Strategies Vol. 76 Núm. 4 Pág. 293-312 ARTICULO | 2020 | Canadian modern language review |
Lau, Sunny Man Chu
Brosseau, Marie Claude
Maegerlein, Elisabeth
LeRisbé, Michèle
Blandford, Melissa
|
Transfert ELA-FLS Vol. 76 Núm. 4 Pág. 395-411 ARTICULO | 2020 | Canadian modern language review |
Quevillon Lacasse, Claude
|
Cross-Linguistic Pedagogy: Harnessing Transfer in the Classroom Vol. 76 Núm. 4 Pág. 265-277 | 2020 | Canadian modern language review |
Ballinger, Susan
Lau, Sunny Man Chu
Quevillon Lacasse, Claude
|
Pédagogie interlinguistique Vol. 76 Núm. 4 Pág. 279-292 | 2020 | Canadian modern language review |
Ballinger, Susan
Lau, Sunny Man Chu
Quevillon Lacasse, Claude
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 03-Nov-2024