Wine consumers� preferences in Spain (2014) Magistris, Tiziana de Gracia, Azucena Albisu Aguado, Luis Miguel Spanish journal of agricultural research Vol. 12 Núm. 3 Pág. 529-541

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 4

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
The structure of consumer decision-making and sensory innovations in wine labeling
The structure of consumer decision-making and sensory innovations in wine labeling Vol. 19 Núm. 4 Pág. 10 ARTICULO
2021 Spanish journal of agricultural research
Barrena Figueroa, María Ramona García López de Meneses, Teresa Pindado Tapia, Emilio
Diferencias de género en la valoración de los atributos del pisco
Diferencias de género en la valoración de los atributos del pisco Vol. 37 Núm. 1 Pág. 25-33
2019 Idesia
Araya-Pizarro, Sebastián Ruiz-Vega, Enrique
Exploring the mediating role of trust in food products with Protected Designation of Origin. The case of ´Jamón de Teruel´
Exploring the mediating role of trust in food products with Protected Designation of Origin. The case of ´Jamón de Teruel´ Vol. 14 Núm. 1 Pág. 2
2016 Spanish journal of agricultural research
Fandos Herrera, Carmina
A bottom-up model to describe consumers’ preferences towards late season peaches
A bottom-up model to describe consumers’ preferences towards late season peaches Vol. 13 Núm. 4 Pág. 5
2015 Spanish journal of agricultural research
Groot, Etiénne Albisu Aguado, Luis Miguel

* Último cálculo de métricas Dialnet: 30-Oct-2024