The representation of foreign cultures in English textbooks (2011) Ka-Ming, Yuen ELT journal. An international journal for teachers of English to speakers of other languages Vol. 65 Núm. 4 Pág. 458-466
- Número de citas: 7 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas LINGUISTICA 5 FILOLOGIAS 5 FILOLOGIA MODERNA 1 EDUCACION 3 COMUNICACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
(Inter)cultural content in Spanish as a non-native language textbooks Núm. 41 Pág. 2 ARTICULO | 2024 | Porta Linguarum |
López-Jiménez, María Dolores
|
American culture presence in EFL textbooks used in Baccalaureate in Spain Núm. 37 Pág. 47-62 ARTICULO | 2022 | Porta Linguarum |
García Laborda, Jesús
Valencia Robles, Jeannette
|
Análisis del Input de libros de texto para la enseñanza del inglés en Educación Primaria: Léxico frecuente, léxico emocional, y temas | 2022 | Universidad de La Rioja |
Guerra Álvarez, M Isabel
|
Immigrant learners’ cultural identities in the vocabulary input of efl textbooks through prototypical associations Núm. 21 Pág. 14-51 ARTICULO | 2021 | Elia |
Cifone Ponte, Daniela
Mora Guarín, Jaqueline
|
La presencia de la cultura en los libros de texto Núm. 84 Pág. 113-122 ARTICULO | 2020 | Círculo de lingüística aplicada a la comunicación |
Larrea Espinar, Ángela María
Raigón Rodríguez, Antonio
|
Analysing cultural aspects in EFL textbooks Núm. 16 Pág. 281-300 ARTICULO | 2018 | Journal of English Studies |
Raigón Rodríguez, Antonio
|
Culture Teaching in Historical Review Vol. 23 Núm. 2 Pág. 148-169 OTRO | 2016 | HOW |
Meadows, Bryan
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 14-Jul-2024