The representation of foreign cultures in English textbooks (2011) Ka-Ming, Yuen ELT journal. An international journal for teachers of English to speakers of other languages Vol. 65 Núm. 4 Pág. 458-466

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
(Inter)cultural content in Spanish as a non-native language textbooks
(Inter)cultural content in Spanish as a non-native language textbooks Núm. 41 Pág. 2 ARTICULO
2024 Porta Linguarum
López-Jiménez, María Dolores
American culture presence in EFL textbooks used in Baccalaureate in Spain
American culture presence in EFL textbooks used in Baccalaureate in Spain Núm. 37 Pág. 47-62 ARTICULO
2022 Porta Linguarum
García Laborda, Jesús Valencia Robles, Jeannette
Análisis del Input de libros de texto para la enseñanza del inglés en Educación Primaria: Léxico frecuente, léxico emocional, y temas
Análisis del Input de libros de texto para la enseñanza del inglés en Educación Primaria: Léxico frecuente, léxico emocional, y temas
2022 Universidad de La Rioja
Guerra Álvarez, M Isabel
Immigrant learners’ cultural identities in the vocabulary input of efl textbooks through prototypical associations
Immigrant learners’ cultural identities in the vocabulary input of efl textbooks through prototypical associations Núm. 21 Pág. 14-51 ARTICULO
2021 Elia
Cifone Ponte, Daniela Mora Guarín, Jaqueline
La presencia de la cultura en los libros de texto
La presencia de la cultura en los libros de texto Núm. 84 Pág. 113-122 ARTICULO
2020 Círculo de lingüística aplicada a la comunicación
Larrea Espinar, Ángela María Raigón Rodríguez, Antonio
Analysing cultural aspects in EFL textbooks
Analysing cultural aspects in EFL textbooks Núm. 16 Pág. 281-300 ARTICULO
2018 Journal of English Studies
Raigón Rodríguez, Antonio
Culture Teaching in Historical Review
Culture Teaching in Historical Review Vol. 23 Núm. 2 Pág. 148-169 OTRO
2016 HOW
Meadows, Bryan

* Último cálculo de métricas Dialnet: 14-Jul-2024