A meta-analysis of adult-rated child personality and academic performance in primary education (2014) Poropat, Arthur E. British journal of educational psychology Núm. 2 Pág. 239-252
- Número de citas: 6 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 4 EDUCACION 3
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Academic self-efficacy and learning strategies as mediators of the relation between personality and elementary school students’ achievement Vol. 37 Núm. 4 Pág. 1237-1254 ARTICULO | 2022 | European journal of psychology of education |
Mornar, Mirta
Marušić, Iris
Šabić, Josip
|
Condicionantes del rendimiento académico Núm. 398 Pág. 39-85 ARTICULO | 2022 | Revista de educación |
Gutiérrez-de-Rozas, Belén
López Martín, Esther
Carpintero Molina, Elvira
|
Temperament and academic achievement in childre Vol. 11 Núm. 3 Pág. 736-757 ARTICULO | 2021 | EJIHPE |
Nasvytienė, Dalia
Lazdauskas, Tomas
|
Longitudinal predictions between temperamental sensitivities and achievement goal orientations in the early school years Vol. 35 Núm. 2 Pág. 451-475 ARTICULO | 2020 | European journal of psychology of education |
Rawlings, Anna Maria
Tapola, Anna
Niemivirta, Markku
|
Convergent and predictive validity of the big five factors assessed with singlestimulus and quasi-ipsative questionnaires Vol. 36 Núm. 3 Pág. 215-222 ARTICULO | 2020 | Revista de psicología del trabajo y de las organizaciones = Journal of work and organizational psychology |
Otero Moral, Inmaculada
Cuadrado González, Dámaris
Martínez Gómez, Alexandra
|
Training Course On Emotional Intelligence Vol. 48 Núm. 2 Pág. 235-255 ARTICULO | 2018 | Publicaciones |
Pozo Rico, Teresa
Sánchez Sánchez, Bárbara
Costa, Juan Luis
Gilar Corbí, Raquel
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 10-Nov-2024