Plurilingualism and Curriculum Design: Toward a Synergic Vision (2013) Piccardo, Enrica TESOL quarterly. a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect Vol. 47 Núm. 3 Pág. 600-614

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Alemán como lengua extranjera y CLIL
Alemán como lengua extranjera y CLIL Núm. 39 Pág. 47-62 ARTICULO
2023 Porta Linguarum
Nadal Sanchís, Laura Thome, Sarah
Examining Hegemonic and Monoglossic Language Ideologies, Policies, and Practices Within Bilingual Education in Colombia
Examining Hegemonic and Monoglossic Language Ideologies, Policies, and Practices Within Bilingual Education in Colombia Vol. 27 Núm. 1 Pág. 249-270 ARTICULO
2022 Íkala
Bettney, Esther
Integración del paradigma transformativo-holístico en la clase de literatura hispana en LE/L2 sita en el Caribe anglófono
Integración del paradigma transformativo-holístico en la clase de literatura hispana en LE/L2 sita en el Caribe anglófono Núm. 15 Pág. 2 ARTICULO
2021 Signos ELE
Herrero Martín, Rosana
The development of intercultural communicative competence of future translators studying german after english
The development of intercultural communicative competence of future translators studying german after english Vol. 7 Núm. 4 Pág. 12 ARTICULO
2021 EntreLínguas
Kurochkina, Elena Makazieva, Zara Dautovna Markova, Tatiana Sergeevna
Cross-Linguistic Pedagogy and Biliteracy in a Bilingual University
Cross-Linguistic Pedagogy and Biliteracy in a Bilingual University Vol. 76 Núm. 4 Pág. 356-374 ARTICULO
2020 Canadian modern language review
Séror, Jérémie Gentil, Guillaume
Exploring Multilingual Learners’ Writing Practices during an L2 and an L3 Individual Writing Task
Exploring Multilingual Learners’ Writing Practices during an L2 and an L3 Individual Writing Task Vol. 76 Núm. 4 Pág. 313-334 ARTICULO
2020 Canadian modern language review
Payant, Caroline
Supporting Immigrant Students’ Academic and Social Integration: ESL and French College Teachers’ Collaboration in Promoting Cross-Linguistic Teaching of Language and Strategies
Supporting Immigrant Students’ Academic and Social Integration: ESL and French College Teachers’ Collaboration in Promoting Cross-Linguistic Teaching of Language and Strategies Vol. 76 Núm. 4 Pág. 293-312 ARTICULO
2020 Canadian modern language review
Lau, Sunny Man Chu Brosseau, Marie Claude Maegerlein, Elisabeth LeRisbé, Michèle Blandford, Melissa
“Teacher, ¿Puedo Hablar en Español?” A Reflection on Plurilingualism and Translanguaging Practices in EFL
“Teacher, ¿Puedo Hablar en Español?” A Reflection on Plurilingualism and Translanguaging Practices in EFL Vol. 21 Núm. 2 Pág. 155-170
2019 Profile
Ortega, Yecid

* Último cálculo de métricas Dialnet: 18-Oct-2024