Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante |
Anualidad |
Localización |
Autores |
Alemán como lengua extranjera y CLIL
Alemán como lengua extranjera y CLIL
Núm. 39
Pág. 47-62
ARTICULO
|
2023
|
Porta Linguarum
|
Nadal Sanchís, Laura
Thome, Sarah
|
Examining Hegemonic and Monoglossic Language Ideologies, Policies, and Practices Within Bilingual Education in Colombia
Examining Hegemonic and Monoglossic Language Ideologies, Policies, and Practices Within Bilingual Education in Colombia
Vol. 27
Núm. 1
Pág. 249-270
ARTICULO
|
2022
|
Íkala
|
Bettney, Esther
|
Integración del paradigma transformativo-holístico en la clase de literatura hispana en LE/L2 sita en el Caribe anglófono
Integración del paradigma transformativo-holístico en la clase de literatura hispana en LE/L2 sita en el Caribe anglófono
Núm. 15
Pág. 2
ARTICULO
|
2021
|
Signos ELE
|
Herrero Martín, Rosana
|
The development of intercultural communicative competence of future translators studying german after english
The development of intercultural communicative competence of future translators studying german after english
Vol. 7
Núm. 4
Pág. 12
ARTICULO
|
2021
|
EntreLínguas
|
Kurochkina, Elena
Makazieva, Zara Dautovna
Markova, Tatiana Sergeevna
|
Cross-Linguistic Pedagogy and Biliteracy in a Bilingual University
Cross-Linguistic Pedagogy and Biliteracy in a Bilingual University
Vol. 76
Núm. 4
Pág. 356-374
ARTICULO
|
2020
|
Canadian modern language review
|
Séror, Jérémie
Gentil, Guillaume
|
Exploring Multilingual Learners’ Writing Practices during an L2 and an L3 Individual Writing Task
Exploring Multilingual Learners’ Writing Practices during an L2 and an L3 Individual Writing Task
Vol. 76
Núm. 4
Pág. 313-334
ARTICULO
|
2020
|
Canadian modern language review
|
Payant, Caroline
|
Supporting Immigrant Students’ Academic and Social Integration: ESL and French College Teachers’ Collaboration in Promoting Cross-Linguistic Teaching of Language and Strategies
Supporting Immigrant Students’ Academic and Social Integration: ESL and French College Teachers’ Collaboration in Promoting Cross-Linguistic Teaching of Language and Strategies
Vol. 76
Núm. 4
Pág. 293-312
ARTICULO
|
2020
|
Canadian modern language review
|
Lau, Sunny Man Chu
Brosseau, Marie Claude
Maegerlein, Elisabeth
LeRisbé, Michèle
Blandford, Melissa
|
“Teacher, ¿Puedo Hablar en Español?” A Reflection on Plurilingualism and Translanguaging Practices in EFL
“Teacher, ¿Puedo Hablar en Español?” A Reflection on Plurilingualism and Translanguaging Practices in EFL
Vol. 21
Núm. 2
Pág. 155-170
|
2019
|
Profile
|
Ortega, Yecid
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 18-Oct-2024