Perceptions and correlates of peer-victimization and bullying (2007) Hunter, Simon C. Boyle, James, M. E. Warden, David British journal of educational psychology Núm. 4 Pág. 797-810

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Developmental trajectories of emotional school engagement from middle to late childhood in mainland China
Developmental trajectories of emotional school engagement from middle to late childhood in mainland China Vol. 39 Núm. 1 Pág. 151-170 ARTICULO
2024 European journal of psychology of education
Liu, Junsheng Zhu, Zhongmin Kong, Xiaoxue Coplan, Robert J. Zhao, Kedi Li, Dan Chen, Xinyin
Demographic variables influence on challenges and coping strategies of bullied in-school adolescents in Kwara State (Nigeria)
Demographic variables influence on challenges and coping strategies of bullied in-school adolescents in Kwara State (Nigeria) Vol. 10 Núm. 2 Pág. 318-338 ARTICULO
2023 Revista de estudios e investigación en psicología y educación
Mustapha, Mulikat Ladi Abdulqadir Muhammed, Shuaib Abolakale Adeboye, Mosunmola Kudirat
The links between students’ relationships with teachers, likeability among peers, and bullying victimization
The links between students’ relationships with teachers, likeability among peers, and bullying victimization Vol. 37 Núm. 2 Pág. 489-506 ARTICULO
2022 European journal of psychology of education
Longobardi, Claudio Ferrigno, Serena Gullotta, Giulia Marengo, Davide Jungert, Tomas Thornberg, Robert
California Bullying Victimization Scale-Retrospective (CBVS-R)
California Bullying Victimization Scale-Retrospective (CBVS-R) Vol. 33 Núm. 2 Pág. 279-286 ARTICULO
2021 Psicothema
Esteller Cano, Àngels Buil Legaz, Lucía Pérez Castelló, Josep Antoni López Penadés, Raül Sánchez Azanza, Víctor Alejandro Sureda García, Immaculada Valera Pozo, Mario Flexas Oliver, Albert Aguilar Mediavilla, Eva María Adrover Roig, Daniel
Vitimização e percepção do bullying
Vitimização e percepção do bullying Vol. 10 Núm. 1 Pág. 140-159
2018 Revista de Psicologia da IMED
Gomes Cavalcanti, Jaqueline Coutinho, Maria da Penha de Lima Vieira de Lima Pinto, Adriele Costa Silva, Karla Araújo Do Bú, Emerson
Acoso escolar y habilidades sociales en alumnado de educación básica
Acoso escolar y habilidades sociales en alumnado de educación básica Vol. 24 Núm. 2 Pág. 109-116
2017 CIENCIA ergo-sum
Mendoza González, Brenda Maldonado Ramírez, Victoria
Propiedades psicométricas de una escala para medir dificultades en habilidades sociales relacionadas con la victimización
Propiedades psicométricas de una escala para medir dificultades en habilidades sociales relacionadas con la victimización Vol. 14 Núm. 2 Pág. 77-88
2016 Pensamiento psicológico
Valdés Cuervo, Angel Alberto Madrid López, Esthela Jacqueline Carlos Martínez, Ernesto Alonso Martínez-Ferrer, Belén
Victimization, loneliness, overt and relational violence at the school from a gender perspective
Victimization, loneliness, overt and relational violence at the school from a gender perspective Vol. 15 Núm. 1 Pág. 44-51 ARTICULO
2015 International journal of clinical and health psychology
Povedano Díaz, Amapola Cava Caballero, María Jesús Monreal-Gimeno, Carmen Varela Garay, Rosa María Musitu Ochoa, Gonzalo

* Último cálculo de métricas Dialnet: 15-Sep-2024