What readers have and do: Effects of students' verbal ability and reading time components on comprehension with and without text availability. (2011) Schroeder, Sascha Journal of educational psychology Vol. 103 Núm. 4 Pág. 877-896

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
What Skills Related to the Control-of-Variables Strategy Need to Be Taught, and Who Gains Most?
What Skills Related to the Control-of-Variables Strategy Need to Be Taught, and Who Gains Most? Vol. 115 Núm. 6 Pág. 813-835
2023 Journal of educational psychology
Peteranderl, Sonja Edelsbrunner, Peter A. Deiglmayr, Anne Schumacher, Ralph Stern, Elsbeth
High-achieving ninth grade students’ self-reported strategy use and its relation to strategic reading behavior
High-achieving ninth grade students’ self-reported strategy use and its relation to strategic reading behavior Vol. 38 Núm. 4 Pág. 1571-1591
2023 European journal of psychology of education
Neuenhaus, Nora Grobe, Felix Benjamin Schoor, Cornelia Artelt, Cordula
Autorreportes verbales en voz alta para la identificación de procesos de razonamiento en pruebas estandarizadas
Autorreportes verbales en voz alta para la identificación de procesos de razonamiento en pruebas estandarizadas Vol. 35 Núm. 1 Pág. 17-30 ARTICULO
2016 Revista Costarricense de Psicología
Brizuela R., Armel Jiménez Alfaro, Karol Pérez Rojas, Nelson Rojas Rojas, Guaner
TuinLEC, un tutor inteligente para mejorar la competencia lectora
TuinLEC, un tutor inteligente para mejorar la competencia lectora Vol. 37 Núm. 1 Pág. 40-56 ARTICULO
2014 Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje
Vidal-Abarca Gámez, Eduardo Gilabert Pérez, Ramiro Ferrer Manchón, Antonio M. Ávila Clemente, Vicenta Martínez Giménez, Tomás Mañá Lloria, Amelia Llorens Tatay, Ana Cristina Gil Pelluch, Laura Cerdán Otero, Raquel Ramos Soriano, Luis Serrano, María Angeles

* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Oct-2024