Vitality and interest--enjoyment as a function of class-to-class variation in need-supportive teaching and pupils' autonomous motivation (2011) Mouratidis, Athanasios A. Vansteenkiste, Maarten Sideridis, Georgios Lens, Willy Journal of educational psychology Vol. 103 Núm. 2 Pág. 353-366

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Domain-specific motivation and self-assessment practice as mechanisms linking perceived need-supportive teaching to student achievement
Domain-specific motivation and self-assessment practice as mechanisms linking perceived need-supportive teaching to student achievement Vol. 38 Núm. 2 Pág. 607-630 ARTICULO
2023 European journal of psychology of education
Mendoza, Norman B. Yan, Zi King, Ronnel B.
What makes a student feel vital?
What makes a student feel vital? Vol. 38 Núm. 3 Pág. 1201-1226
2023 European journal of psychology of education
Santana Monagas, Elisa L. Núñez, Juan F. Loro, Juan Moreno Murcia, Juan Antonio León González-Vélez, Jaime
Patterns of motivating teaching behaviour and student engagement
Patterns of motivating teaching behaviour and student engagement Vol. 37 Núm. 1 Pág. 227-255 ARTICULO
2022 European journal of psychology of education
Cents-Boonstra, Miriam Lichtwarck-Aschoff, Anna Mascareño Lara, Mayra Denessen, Eddie
Psychological needs, mixed self-perceptions, well-being and emotional, and behavioral difficulties: adolescent students’ perceptions
Psychological needs, mixed self-perceptions, well-being and emotional, and behavioral difficulties: adolescent students’ perceptions Vol. 35 Núm. 4 Pág. 775-793 ARTICULO
2020 European journal of psychology of education
Poulou, Maria Norwich, B.
Evaluación de un programa de intervención basado en el uso de las tic para aumentar la motivación del alumnado en educación física
Evaluación de un programa de intervención basado en el uso de las tic para aumentar la motivación del alumnado en educación física Vol. 20 Núm. 1 Pág. 77-86 ARTICULO
2018 Revista Fuentes
Sánchez Sánchez, Manuel Luis Espada Mateos, María
Importancia del apoyo a las necesidades psicológicas básicas en la predisposición hacia diferentes contenidos en Educación Física
Importancia del apoyo a las necesidades psicológicas básicas en la predisposición hacia diferentes contenidos en Educación Física Núm. 29 Pág. 3-8 ARTICULO
2016 Retos
Sevil Serrano, Javier Abós Catalán, Ángel Generelo Lanaspa, Eduardo Aibar Solana, Alberto García González, Luis
The Mediating Effect of Intrinsic Motivation to Learn on the Relationship between Student´s Autonomy Support and Vitality and Deep Learning
The Mediating Effect of Intrinsic Motivation to Learn on the Relationship between Student´s Autonomy Support and Vitality and Deep Learning Núm. 19 Pág. 45-8 ARTICULO
2016 The Spanish Journal of Psychology
Núñez Alonso, Juan Luis León González-Vélez, Jaime
Positive Psychological Functioning
Positive Psychological Functioning Vol. 31 Núm. 1 Pág. 45-54 ARTICULO
2015 Anales de psicología
Merino Rivera, María Dolores Privado Zamorano, Jesús
Experiencias positivas en Educación Física a través de la intervención docente en el contenido de futbol sala
Experiencias positivas en Educación Física a través de la intervención docente en el contenido de futbol sala Vol. 1 Núm. 3 Pág. 220-238 ARTICULO
2015 Sportis
Abós Catalán, Ángel Sevil Serrano, Javier Sanz Remacha, María Aibar Solana, Alberto García González, Luis

* Último cálculo de métricas Dialnet: 18-Aug-2024