Using sensory experiments to determine consumers' willingness to pay for traditional apple varieties (2011) Dinis, I. Simoes, O. Moreira, J. Spanish journal of agricultural research Vol. 9 Núm. 2 Pág. 351-362

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 4

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Investigating consumer food choice behavior
Investigating consumer food choice behavior Vol. 45 Núm. 1 Pág. 1-10
2018 Ciencia e investigación agraria
Gallardo, R. Karina Hong, Yeon A Silva-Jaimes, Marcial Flores-Orozco, Johanna
Spanish wines in the US market
Spanish wines in the US market Vol. 15 Núm. 4 Pág. 3 ARTICULO
2017 Spanish journal of agricultural research
Areta, Álvaro Bardaji Azcárate, Isabel Iráizoz Apezteguía, Belén
Consumer’s willingness to pay for indigenous meat products
Consumer’s willingness to pay for indigenous meat products Vol. 14 Núm. 2 Pág. 2
2016 Spanish journal of agricultural research
Gracia, Azucena Magistris, Tiziana de
Is the extra virgin olive oil market facing a process of differentiation? A hedonic approach to disentangle the effect of quality attributes
Is the extra virgin olive oil market facing a process of differentiation? A hedonic approach to disentangle the effect of quality attributes Vol. 66 Núm. 4 Pág. 10
2015 Grasas y aceites
Cabrera, E.R. Arriaza, M. Rodríguez Entrena, Macario
Factores determinantes del precio de los tomates de variedades tradicionales
Factores determinantes del precio de los tomates de variedades tradicionales Vol. 14 Núm. 2 Pág. 81-95 ARTICULO
2014 Economía agraria y recursos naturales
Martínez-Carrasco Martínez, Laura Brugarolas Mollá-Bauza, Margarita M. Martínez Poveda, Africa Ros Sánchez, María del Mar Ruiz Martínez, Juan José

* Último cálculo de métricas Dialnet: 23-Jun-2024