An educational, or process, approach to the teaching of professional genres (1993) Flowerdew, John ELT journal. An international journal for teachers of English to speakers of other languages Vol. 47 Núm. 4 Pág. 305-316

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Escribir para publicar en la universidad
Escribir para publicar en la universidad Núm. 78 Pág. 267-280
2020 Educere
Morales, Oscar Alberto Perdomo, Bexi
Artefactos multisemióticos y discurso académico de la Economía
Artefactos multisemióticos y discurso académico de la Economía Núm. 85 Pág. 164-195 ARTICULO
2014 Revista signos
Boudon, Enrique Parodi Sweis, Giovanni
The use of SFL genre theory for the analysis of students' writing skills in ESP
The use of SFL genre theory for the analysis of students' writing skills in ESP Núm. 1 Pág. 245-262 ARTICULO
2013 Revista española de lingüística aplicada
Rodríguez Arancón, Pilar
Genre analysis in the academic writing class
Genre analysis in the academic writing class Núm. 16 Pág. 65-80 ARTICULO
2011 Quaderns de filología. Estudis lingüístics
Cortes, Viviana
A Genre-oriented Translation-based Instruction to Professional Communication
A Genre-oriented Translation-based Instruction to Professional Communication Núm. 11 Pág. 271-290 ARTICULO
2005 LFE
Pérez-Llantada Auría, Carmen

* Último cálculo de métricas Dialnet: 08-Sep-2024